Google earth!!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Google earth!!

Indlæg af pono »

Hey..

Jeg fandt google earth og det er rigtigt fedt. Man kan se jorden fra satelitter og zoomer ind osv..,,,...,.,.,..,den zoomer helt ned på biler :) nice nice

fylder 200mb

http://earth.google.com/download-earth.html
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Ja, det er et vældig fikst program, som også har været oppe at dreje herinde. Bare en skam de har valgt nogle lidt underlige byer at koncentrere sig om i DK, fx er Århus og Odense ikke med. Esbjerg, derimod, kan man zoom'e vildt langt ned på... Wierd.
Senest rettet af Darkheart 25 okt 2005, 13:56, rettet i alt 1 gang.
- Darkheart -
We fools who love...
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Darkheart skrev:Ja, det er et vældig fikst program, som også har været oppe at dreje herinde. Bare en skam de har valgt nogle lidt underlige byen at koncentrere sig om i DK, fx er Århus og Odense ikke med. Esbjerg, derimod, kan man zoom'e vildt langt ned på... Wierd.
Det er fordi det er den gratis udgave. I Pro udgaven kan du zoome ind næsten over alt.

Har dog ikke kunne finde nogen Pro som der virkede ... :cry: - kan ikke få den til at forbinde til serveren.
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Pro´en har fungeret men er blevet lukket af Google selv....

Det var heller ikke muligt at zoome på Odense og Århus i pro versionen.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Underligt nok, for jeg har pro udgaven, og kan zoome ind alle de steder jeg vil? selv på mit eget hus
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg har også pro versionen, jeg kan ikke se en skid andet end hvad jeg kunne i gratis versionen. :( blev meget skuffet
BØH
RC

Indlæg af RC »

m
Senest rettet af RC 26 okt 2005, 21:47, rettet i alt 1 gang.
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Har også haft pro, kunne ej zoom'e ind på Århus... Som sagt, øvs. Og billeder bliver opdateret ret sjældent, de fleste er vist fra Earthsat, så'n omkring 2004-2005'sk, agtigt.
- Darkheart -
We fools who love...
Besvar