Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg kan huske engang i tidernes morgen at mig og D3froztt og en masse andre spillede 1nsane.. den jeg har er så spækket med alle mulige nye biler.. fylder alt i alt 198mb..
Hvis jeg nu husker tilbage, så var der noget så sjovt som:
Lemmings
Micro machines
Guldkorn's ekspressen
Wolfenstein ( temmelig træls grafik i det originale, men jeg fik aldrig tjekket det 3D ting. )
Duke Nuke'em (vidst også lavet i en 3d ting)
sku nice af jer alle sammen begynder sku at kunne huske alle spillene nu.... hvis det findes en multiplayer patch til guldkorn vil jeg da gerne have den ellers tror jeg ikke den kommer på listen
ahh ja PsyClone.. Monsterr truck madness var sq sejt.. specielt at det var det første spil hvor man kunne køre hvor man ville og ikke skulle holde sig til banen..
Hoopstar skrev:ahh ja PsyClone.. Monsterr truck madness var sq sejt.. specielt at det var det første spil hvor man kunne køre hvor man ville og ikke skulle holde sig til banen..
goafreak skrev:Carmageddon - det er også et nice spil. Har brugt mange timer på at slagte mennesker på kølerhjelmen
synes nok også at det første er det bedste... men jeg valgte at tage 3'eren med fordi man kan spiller over nettet i det ligesom man kender det fra GTA 2