Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hey jeg startede igår med at prøve at lave en mp3 afspiller og blev så færdig nu.... ville bare lige høre hvad i synes om den..... nu skal i ikke sige at i vil bruge min istedet for winamp... jeg synes bare det kunne være sjovt at lave en.......
het den her -> DOWNLOAD den skal ikke installeres eller noget så prøv den og sig hvad du synes
er der nogen der kender noget software til at lave små programmer ikke noget har hardcore bare nemt og hurtigt
Synes den er ganske cool.. Inspireret af WinAmp? Det jeg lidt savner er at kunne se, hvornår jeg har trykket på en knap.. Og så havde den problemer med at fatte playlisten og acceptere at den skulle spille derfra..
Synes det er et cool projekt, og synes da du skal arbejde videre med det.. Et forslag er at du laver en Equalizer på et tidspunkt, men den tid den sorg
hehe havde næsten helt glemt den... nej den er ikke lavet i java den er lavet i programmet Multimedia Builder der er et sted i programmet hvor man kan lave mp3 afspillere.... man kan nok lave en del federe afspillere nu i programmet det er jo et år siden jeg lavet det...
jeg har bare brugt dette program og photoshop til alt det grafiske!