Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hey!
Er der nogen som tilfældigvis skulle ligge inde med nogen af midilfilerne fra PVK Midifiles (www.midifiles.dk)? Selvfølgelig ikke 1-min's prøverne, men de fulde versioner..
På forhånd tak!:)
ahh havde ikke forstået at det var en side som hed PVK, troede det var en betegnelse. i så fald har jeg en enkelt side som selv ligger midi filer op som er hjemmelavet ud fra forskellige numre.
kan ikke lige huske adressen. men hører lige rundt om nogle mates kan huske den
DJMail, lyder godt... Jeg kender godt diverse engelske sider, men det "fede" ved PVK Midifiles er, at de fleste numre de udgiver er danske, men har sgu ikke liiige "råd" til at give 75 kr pr. nummer... :-/
hmmm.. du søger upload scripts og midi filer.. noget siger mig du er ved at lave en hjemmeside. Btw.. midifiler har været fy fy indenfor webdesign i flere år
Men nu er midi filer altså ikke helt yt endnu.
Bliver ofte brugt på flash sider til underbyggelse af en animation på f.eks en knap or so. hvor du ikke har brug for en almindelig lyd fil som f.eks wav da du ikke behøver det spektra som wav har i forhold til midi
Zamiel, nej nej, midifilerne er bare "til privat brug", upload script'et søger jeg, da jeg er administrator på en efterskole-mindeside, og der mangler sgu lidt billeder... Så sådan hænger det sammen...
LeG0lAsDK skrev:Nej nej, det vil være totalt efterskole-flashback for mig 1999/2000 Yir yir yir.... Nøj hvor den side var dårlig, men den holder klasse...