Hjælp til Call Of Duty 2

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Hjælp til Call Of Duty 2

Indlæg af Neque »

Har fået fat i COD2 på en DVD. Releaset er fra DEViANCE.

Har et problem med 2 filer som jeg ikke kan læse på DVD'en. Det drejer sig om disse 2 filer "localized_english_iw01.iwd og localized_english_iw02.iwd"

Filerne ligger under "Setup\Data\main" på COD2 DVD'en. Har ingen idé om hvad de fylder da jeg somsagt ikke kan læse dem. Så det kunne være rigtig fedt, hvis der var en, der også lå inde med spillet, som kunne sende dem til mig. :)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg har den, men det bliver ikke lige i aften, står med foden halvvejs nede i en julebryg....
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
Neque

Indlæg af Neque »

UnitedPublic skrev:Jeg har den, men det bliver ikke lige i aften, står med foden halvvejs nede i en julebryg....
Helt iorden, det skal der også være plads til ;)
Brugeravatar
Neque

Indlæg af Neque »

Mangler kun "localized_english_iw02.iwd" nu.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

alt efter størrelsen på filen kommer den på ysi om en lille halv time, jeg er lige ved at rendere noget video på maskinen.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
naRf

Indlæg af naRf »

UnitedPublic skrev:alt efter størrelsen på filen kommer den på ysi om en lille halv time, jeg er lige ved at rendere noget video på maskinen.
Jeg kan så svare på hans vegne at han har fået filen.
Besvar