Req: Luftens Helte

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Luftens Helte

Indlæg af Zster »

Heyhey!

Er der nogen der ligger inde med temaet fra den "gamle" disney tegnefilm med bla. Baloo der kørte i Disney Show

Selvfølgeligt helst på dansk men engelsk kan også gå :D

/Hans-Jacob
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvis man har udstyret til det kan det jo optages fra fjernsynet, de sender nemlig stadig Luftens Helte i Disney om fredagen på DR1. Luftens helte starter ca. 19.30 ;)
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Jeg har ikke udstyret desværre?
Sender de det stadig? :D
Kan kun huske det fra mine unge unge dage ;)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Zster skrev:Kan kun huske det fra mine unge unge dage ;)
me too.. Klasse serie :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Dansk: http://sendmefile.com/00144636
Engelsk: http://sendmefile.com/00144638

Har den også på svensk hvis det ku friste nogen... :P
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Jaaaaah :D

*klapper i mine små fedtede hænder*

Alt for fedt! Tak for hjælpen :)
Billede
webwarp

Indlæg af webwarp »

Alt for fed :)
pr0n
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DuckTales og Rescue Rangers er pt. kommet som boxsets :) Hvis de sælger godt så kommer Tale Spin også :P
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar