Troo.L.S & Orgi-E -- Kim Larsen?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Troo.L.S & Orgi-E -- Kim Larsen?

Indlæg af goafreak »

Jeg var til Troo.L.S & Orgi-E koncert her i Albertslund i lørdags, og så spillede de en sang, hvor omkvædet var sådan... hugget fra Kim Larsen. Har ikke lagt mærke til det før, da jeg ikke kender så meget til Kim Larsen. Og kan ikke huske hvilken Troo.L.S & Orgi-E sang det er, men jeg mener det var Go'Morgen Danmark (som kan hentes gratis fra http://www.tomace.dk/troolsorgie/gomorgendk.mp3).

Jeg leder selvfølgelig efter Kim Larsen sangen.

På forhånd tak.
BØH
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nu ved jeg ikke helt lige hvilken du taler om, men hvis du kan nævnes hvad i omkvædet de havde snuppet, så kunne det være jeg kunne hjælpe.

Det skulle vel aldrig være "Kim Larsen - Forklædt som Voksen" fra hans album "Forklædt som Voksen"
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Kymze

Indlæg af Kymze »

Jeg kan ikke høre noget kim larsen i den sang.. sry
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Kan sku heller ikke lige finde noget med kim larsen i den?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Er heller ikke sikker på, at det er Go'morgen Danmark. Og jeg har prøvet Forklædt Som Voksen, dwr. Kan også være jeg bare i det hele taget ta'r fejl.
BØH
Besvar