SAS Enterprise Guide 9.1

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

SAS Enterprise Guide 9.1

Indlæg af FrZ »

Hej alle, sidder netop og er startet en ny opgave i skolen, og her er jeg rendt ind i et problem.

Vi sidder og skal modellere en credit scorings model, og her skal vi bruge nogle ret niftige ting - disse instrumenter findes i SAS Miner 5.2 som skulle være en del af SAS Enterprise Guide 9.1 - desværre har skolens stud. ver. kun Miner 4.3.

Så nu leder jeg med lys og lygte efter en nyere version, da den ikke kan bruges :(
What's New in SAS Enterprise Miner 5.2 skrev: SAS Credit Scoring is a new solution in SAS Enterprise Miner 5.2. This solution offers the ability to rapidly generate automated credit scoring models that rely on statistical models.

If your site has licensed SAS Credit Scoring, the credit scoring nodes will appear on the Credit Scoring tab in your Enterprise Miner session. SAS Enterprise Miner includes the following credit scoring nodes:

- Interactive Grouping
- Scorecard
- Reject Inference
- Credit Exchange
Jeg ville blive OVERLYKKELIG :O
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar