hey. står og skal ud at købe ny harddisk og da jeg ikke har ret meget forstand på det, ville jeg lige høre om der var noget i kunne anbefalde!!
den skal være på de ca. 300 gb og må koste max de 1500!!
harddisk.
Redaktør: Moderators
Du kan jo altid kigge på www.edbpriser.dk
Desuden vil jeg foreslå dig at finde en som tager automatisk backup af dine ting, hvilke jeg ved at amitech harddiskene gør.
Går ud fra du mener ekstern?
Desuden vil jeg foreslå dig at finde en som tager automatisk backup af dine ting, hvilke jeg ved at amitech harddiskene gør.
Går ud fra du mener ekstern?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
har selv denne og den køre sku godt (250 gb maxstor 713 kr)
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp? ... update=yes
hvis det er extern vel jeg også forslå dig at købe den og så en box ved siden af det et nemt at skifte den ud hvis man vel og køre fint og boxsen koster 299 kr ved thansen
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp? ... update=yes
hvis det er extern vel jeg også forslå dig at købe den og så en box ved siden af det et nemt at skifte den ud hvis man vel og køre fint og boxsen koster 299 kr ved thansen
chart.dk@efnet
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
der er 2 mærker jeg vil anbefale det ene er maxtor og det andet er Seagate det er begge høj kvalitetsmærker som bare fungere! har selv en bunke maxtor diske og min svigerfar køre kun seagate og vi har begge ikke haft problemer med dem!
Det helt store spørgsmål er så om du vil have IDE eller SATA mit råd er IDE jeg har selv leget en del med SATA og har haft rigtigt mange problemer med dem! Sata ar en stor fordel frem for IDE og det er at de kan overføre ting langt hurtigere end en ide disk kan! men jeg holder mig til IDE efter at jeg har haft 3 SATA diske som ikke har givet andet end problemer! så med mindre du kender en masse til SATA eller har lyst til at sætte dig ind i deres brug så hold dig fra dem! dit motherboard skal self også lige kunne klare SATA diske inden du køber dem hehe!!!
Det helt store spørgsmål er så om du vil have IDE eller SATA mit råd er IDE jeg har selv leget en del med SATA og har haft rigtigt mange problemer med dem! Sata ar en stor fordel frem for IDE og det er at de kan overføre ting langt hurtigere end en ide disk kan! men jeg holder mig til IDE efter at jeg har haft 3 SATA diske som ikke har givet andet end problemer! så med mindre du kender en masse til SATA eller har lyst til at sætte dig ind i deres brug så hold dig fra dem! dit motherboard skal self også lige kunne klare SATA diske inden du køber dem hehe!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg vil nu også anbefale Maxtor. Mine Maxtor diske har kørt uden problemer i flere år nu..Men igen om man køber Maxtor, WD ellers Seagate er iflg. nogle et fedt.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin