Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
han ville gerne have lavet baggund om og sådan nogen ting men alt det kan jeg hjælpe ham med MEN så nævner han en gæstebog og det har jeg sku aldrig brugt og ved ikke hvordan man laver...
jeg bruger dreamweaver og han har frontpage kan forstille mig at det er noget man bare skal sætte ind.... men hvordan gør man
han vil gerne have at dem der har været på deres ture kan skrive en kommentar og stille spørgsmål og at folk kan ligge deres billeder op fra turen på siden!
lidt lige meget hvor svært det er at lave skal bare vide hvordan... men det skal nok være bruger venligt da det nok ikke er det vilde computer freaks der tager med på deres ture:)
Ellers er der rimelig mange der koder PHP, som kan fixe en meget simpel tagwall til dig. Det kræver godtnok MySQL, men er nu meget simpelt at sætte op.
Neque skrev:Ellers er der rimelig mange der koder PHP, som kan fixe en meget simpel tagwall til dig. Det kræver godtnok MySQL, men er nu meget simpelt at sætte op.