http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=06S9 ... CGORAQH9XD
Natasja_-_Mon_De_Reggae-CDR-DK-2005-iND
Redaktør: Moderators
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
Okay...LeG0lAsDK skrev:Ja.... FTP.Som så meget andet... Er dog næsten holdt op med at race osv, føler jeg er blevet for gammel... Men kan da sagtens huske dengang hvor man racerede indenfor max 1 min efter pre
![]()
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
iND releaset sutter.. det er enten live rip eller webrip og det gør det ikke meget bedre at hende soen der "synger" lyder som en der har slugt 2 flasker rom og knepper en fed rocker mens hun brummer i e analog mikrofon..
sørgeligt at der ikke skal mere til for at lave et "HIT" :S
sorry for den dårlige karma men come on guys hvis i syntes om det nr. helt seriøst så.. gir jeg sgu op...
sørgeligt at der ikke skal mere til for at lave et "HIT" :S
sorry for den dårlige karma men come on guys hvis i syntes om det nr. helt seriøst så.. gir jeg sgu op...
Enig med hr. kloojve.
Elendigt forsøg på at stjæle amerikansk succes. Rihannas er heller ikke noget vildt - men i det mindste er hun MONSTER fine i videoen
- Det er så dårlig stil af Natascha, men lur mig om det bliver udgivet, så fred være med det
Elendigt forsøg på at stjæle amerikansk succes. Rihannas er heller ikke noget vildt - men i det mindste er hun MONSTER fine i videoen
- Det er så dårlig stil af Natascha, men lur mig om det bliver udgivet, så fred være med det
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Tja, du skal på en eller anden måde bidrage med nye ting. Du kunne feks arbejde i Fona, eller hva ved jeg, og så måske rippe et album som ikke er kommet på gaden endnu, og lægge det op på en af "deres" FTP servere.Ellers er der lig andre som må uddybe det lidt mere. Eller feks. Stille FTP server til rådighed (Min. 10/10 mbit) Det hva jeg ved af..mikkel_hansen_99 skrev:Okay...LeG0lAsDK skrev:Ja.... FTP.Som så meget andet... Er dog næsten holdt op med at race osv, føler jeg er blevet for gammel... Men kan da sagtens huske dengang hvor man racerede indenfor max 1 min efter pre
![]()
Hvordan kommer man ind på sådanne servere? Ved at kende nogen der kender nogen eller hva?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Om det er godt eller ej kan vi jo diskutere i laaaang tid. Men jeg synes personligt ikke det er specielt fedt, at der kommer en dansk trunte og oversætter en sang, for så at sende den ud som promotion. Dermed blev nummeret endnu mere elendigt end det var i forvejen. At det er sjovt at høre fordanskninger af numre er så den anden side af sagen. Prøv at oversætte sange som "Last Christmas" osv til ordret dansk. Så bliver det straks en smule sjovere 
Hvis man endelig vil høre det nummer, så synes jeg klart Rihanna's version er at foretrække frem for Natasja's copy-work.
Hvis man endelig vil høre det nummer, så synes jeg klart Rihanna's version er at foretrække frem for Natasja's copy-work.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg sybes det er superfedt. Langt bedre end Rihana's
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jeg er enig med Q-leg. Jeg syntes også nummeret er langt bedre.
Lyrikken er bedre. Rihannas er mere "monotomt" i sammenhæng, mens Natasjas kommer videre omkring. Endvidere er det sq ikke en oversættelse Odder for så har du ikke lyttet efter ved nogen af numrene.
Jeg syntes, begge numre er gode men at Natasjas er bedst.
Lyrikken er bedre. Rihannas er mere "monotomt" i sammenhæng, mens Natasjas kommer videre omkring. Endvidere er det sq ikke en oversættelse Odder for så har du ikke lyttet efter ved nogen af numrene.
Jeg syntes, begge numre er gode men at Natasjas er bedst.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
på irc var der mange der savnede dette release, så det røg lige op igen >>
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0ABR ... T7KNWZ1Z9L
hvis der nu også var flere herinde
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0ABR ... T7KNWZ1Z9L
hvis der nu også var flere herinde
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.