Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nu er der noget som har irriteret mig i lang tid! Det er fordi på skolen er der trådløst internet. Det virker fint, men jeg kan kun være på ca. 20-30 min. ad gangen. De andre som har indbygget trådløst kort, er på hele tiden, uden at blive berørt. Nogle som ved hvad man kan gøre? Bruger det program som fulgte med kortet. Det er et
SMC EZ Connect Wireless Cardbus Adapter Model No. SMC2635W
Bruger nu Windows til konfigurering af trådløst netværk, men det hjælper heller ikke. Nogle som har et foreslag til hvad jeg kan gøre så den ikke logger af og på heletiden?
Det kort havde jeg også (før jeg skiftede til Mac iBook) og det er ikke det mest superstabile kort.
Kører jeres skole med Proxy Login eller hvordan?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Vi har haft samme problem på min skole. Det blev løst ved at nogen fandt en opdateret driver til vores netkort. Efter det har vi ikke haft nogle problemer.
Hvis den bruger Proxy Login så skal du logge ind med bruger og adgangskode. Typisk på en side der åbner som det første istedet for din startside når du åbner IE/Firefox el. lign.
Det har vi på vores skole og jeg skulle logge på jævnt tit indtil jeg fandt ud af at åbne MSN gjorde tricket. Den kommunikerer åbenbart tit med en server der holder forbindelsen åben...
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zster skrev:Hvis den bruger Proxy Login så skal du logge ind med bruger og adgangskode. Typisk på en side der åbner som det første istedet for din startside når du åbner IE/Firefox el. lign.
Det har vi på vores skole og jeg skulle logge på jævnt tit indtil jeg fandt ud af at åbne MSN gjorde tricket. Den kommunikerer åbenbart tit med en server der holder forbindelsen åben...
Nej, vi bruger kun login osv. når vi skal på intranettet.
Zlinky skrev:Prøv at spørge jeres it admin. Det kan også være jeres access points. Hvis det er HP access points, så er det måske derfor.. fucker nemlig ved nogen.
Hvis du mener router, så sidder den lige udenfor vores klasse (Skråt op over døren..) Så den siger også signalet er meget højt.
Zlinky skrev:Prøv at spørge jeres it admin. Det kan også være jeres access points. Hvis det er HP access points, så er det måske derfor.. fucker nemlig ved nogen.
Hvis du mener router, så sidder den lige udenfor vores klasse (Skråt op over døren..) Så den siger også signalet er meget højt.
Nytter jo ikke noget hvis dem der er dårlige. Dem vi havde på skolen før vi fik Cisco duede ikke pga deres firmware var elednig.