Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Sad lige og lurede på om det ikke er den samme som var fremme sidste år ved denne tid?
I så fald kan jeg hjælpe...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Infected, du vil vel da ik give en brændt cd i julegave?
Det er sq da det samme som hvis jeg nakker et diamantsmykke, og giver det til damen i julegave?
p0nk skrev:Infected, du vil vel da ik give en brændt cd i julegave?
Det er sq da det samme som hvis jeg nakker et diamantsmykke, og giver det til damen i julegave?
I'll second that!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Rolig nu folkens...
Det er til en som jeg har købt gave til... Men så kom jeg i tanke om at han kan lid at hører Kim Larsen... så ville give ham det som en xtra lille gave.. Og han er pisse ligegald med om den er brændt eller original..