Hej folks!
Jeg har noget familie som har fået Huset På Christianshavn i den der DVD Box. Da jeg så blev spurgt om jeg kunne brænde dem ud, til en kammerat, slog det mig.. Hvis man kunne få 8 afsnit ned på 1 DVD skive, i stedet for 4 altså 2 DVD'er på 1 skive, ved hjælp af evt. Komprimering i DVD Shrink. Men det kan man bare ikke i DVDShrink. Så, er der nogle som ved hvordan man kan gøre dette? Så spare jeg 11 Disk's, hvis det altså kan lade sig gøre.
Hjælp med at komprimere DVD.
Redaktør: Moderators
Da man i forevejen komprimerer en DVD(9) for at få den ned på en DVD-R, så synes jeg du/I skal overveje hvor meget mere den skal komprimeres ned. Kvaliteten bliver meget ringe. Både lyd og billedemæssigt. Lyden på boksættet er, så vidt jeg husker DD 2.0 og dermed allerede ret langt nede i kvalitet. Både lyd og billede bliver elendigt og forestiller mig også det er meget stor risiko for interlacing... Men ellers er det igang med at søge på www.vcdhelp.com Der er guides til alt stort set.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
De disk's som de er på, orginalt, fylder 4.3 GB, og behøver ikke komprimeres.QrazyLeg skrev:Da man i forevejen komprimerer en DVD(9) for at få den ned på en DVD-R, så synes jeg du/I skal overveje hvor meget mere den skal komprimeres ned. Kvaliteten bliver meget ringe. Både lyd og billedemæssigt. Lyden på boksættet er, så vidt jeg husker DD 2.0 og dermed allerede ret langt nede i kvalitet. Både lyd og billede bliver elendigt og forestiller mig også det er meget stor risiko for interlacing... Men ellers er det igang med at søge på www.vcdhelp.com Der er guides til alt stort set.
Ok... mente faktisk de var større...
Anyway... synes stadig en så stor komprimering er dumt. Men så se lige om du kan bruge DVD2one eller noget i den stil, hvis det stadig ønskes 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!