Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
sådan her kan det gå når man keder sig dagene op til nytår
smid lige jeres mening tak
Cascada - How Do You Do
DJ Tricky - The Riddle
Iacono feat. Gucci One - True Love
Madonna - Hung Up
Mike Austin - Kylie
89ers Pres. Rimini Rockaz - Blue
mangler track name står desværer kun tal på filen
Special D - Here I Am
Andy Lopez - Noche Del Mar
mangler track name står desværer kun tal på filen
Sielce Records - Against All Odds
nu har jeg så hørt mixet igennem.. og du skal have ros for dit valg af musik..
din smapling er også nogenlunde.. rimlig ren.. dog syns jeg lyd-masteringen og dit evioge "bum bum bum" spin ting i dit bg loop Stinker bigtime.. man bliver træt af det... og det passer mange gange ikke ind.. samt lyden igen er for høj.. dine overgange er meget rene.. og fasktisk ret gode... dog er jeg ikke til den der stil med bg loop og cut mixes.. så jeg bedømmer kun ud fra min egen mening.. jeg syntes det er alt for nemt og ideløst at bruge BG loop.. specielt til den genre du mixer... beatmix sangene... det lyder meget federe.. og så har man ikke en fornemelse af at det er den samme sang der kører i 15 mins...
nu ved jeg ikke hvor lang tid du har brugt på det... men jeg håber jeg ikke er den eneste der har kunnet høre det med de høje samples??? og det irriterende bg loop...
jeg vil give det et ok 9 tal på den snart uddøde 13 skala...
(tag endelig ikke kritikken personligt... brug den til hvad du selv syntes.. vi er heldigvis forskellige i vores opfattelse om hvordan et megamix skal lyde )
1000 tak for din ros/kretik
jeg ved godt jeg moske ikke har været helt så dygtig med de der bg drumm loops men det er første gang jeg overhovedet prøver den slaks da det her kun er midt 3 megamix så tingene kan kun blive bedre
normalt tager megamix rimelig at lave men det her startede jeg på den 26/12/2005 kl ca 16 og det var ferdig som det lyder nu den 31/12/05 kl ca 22,30
så det her er det mix der er blevet lavet hurtigst af dem jeg har lavet intil nu
Nu har jeg så hørt alle dine mix, og jeg må kun sige at dine mix bliver bedre hver gang...
Som kloojve sagde så kan man måske godt blive lidt træt at BG loop...
Men jeg har desværre ikk haft tid til at smide sangen op på det store anlæg endnu så har ikk testet hvordan den lyder når man skruer ordenligt op for den...
Men keep up the good work.. er sikker på at dine mix bliver bedre.. Det er jo også kun dit 3 mix.. Og øvelse gør en mester.. Og der er ingen som er perfekte til noget..
Vil vædde med at store DJ's som, Tiesto, Sash og de andre også brugte lang tid på at blive så gode som de er idag..
1000 tak for de vendelige ord omkring midt mix det er rart at hører at nogen ka lide det man bruger sin fritid på at lave
og ja du har sikkert ret i når du skriver at øvelse gør mester Og der er ingen som er perfekte men det her er jo kun nr 3 mix så det kan jo kun gå den rigtige vej ikke?
@speller
det kunne jeg hellerik bagefter er jeg sikker på
og skulle det andet link værer dødt så forsøg dette her link