Maxtor One Touch

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jo, det er 3 x Maxtor 300 Gb diske, og de virker bare. Jeg har pt endnu ikke haft nogen problemer, og den første har jeg da haft i 1½ års tid nu. Har ellers hørt om flere som har haft problemer med dem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Cardio
Geografisk sted: Vestsjælland
Kontakt:

Indlæg af Cardio »

Jah Maxtor er sku nogle gode nogle, min svirfar har sådan en på 250GB. står selv og skal have en til mig selv. hvad koster sådan en på 300GB?
Billede

<i>Cardio © 2004 - 2006 All Rights Reserved</i>
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

nco skrev:Har ellers hørt om flere som har haft problemer med dem.
OT!
Ja, jeg har sgu problemer med dem! Har en DiamondPlus 9 (eller hvad de nu hedder, ihvertfald serie 9) 120 GB, og jeg kan sateme ikke få den til at køre DMA, den vil kun køre PIO, det er pisseskod... :?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Cardio skrev:hvad koster sådan en på 300GB?
Maxtor OneTouch II 300 GB hos BJ Trading koster kr. 1.586,-

Men der er efterhånden mange forskellige eksterne Maxtor diske over 300 Gb.
mikkel_hansen_99 skrev:OT! Ja, jeg har sgu problemer med dem!
Ved også at Thomazmix (fra mixpoint.net) har haft seriøse problemer, plus en af mine private venner også har haft en som der stod af. Den var han nødt til at sætte på direkte internt i stedet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

nco skrev:Ved også at Thomazmix (fra mixpoint.net) har haft seriøse problemer, plus en af mine private venner også har haft en som der stod af. Den var han nødt til at sætte på direkte internt i stedet.
Min er intern?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg har mistet 2 Maxtor på den samme måned, begge var omkring 2½ år gamle...

Men skal vi ikke flytte denne Maxtor snak til Hardware...

Tilbage til topic!!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

UP, opretter lige en tråd der så... Eller vil en mod dele denne tråd?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Done..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Gentagerlige mit spørgsmål fra tidligere så... :)
mikkel_hansen_99 skrev:Ja, jeg har sgu problemer med dem! Har en DiamondPlus 9 (eller hvad de nu hedder, ihvertfald serie 9) 120 GB, og jeg kan sateme ikke få den til at køre DMA, den vil kun køre PIO, det er pisseskod... :?
Og det er en intern, som er koblet på som Slave 1... Nogen der ved hvad der kan være galt, eller selv har samme problem?
Bandit^

Indlæg af Bandit^ »

Nu har jeg ikke maxtor externe drev, men min først harddisk jeg købte er lige stået af for et par mdr siden, en maxtor diamondmax plus 60 på 40 gb. Den har så fungeret upåklageligt i næsten 5-6 år med mange timer på bagen. Så ros til maxtor herfra.
Bandit^
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Nu vi snakker Maxtor.. Min er lige stået af! :mad: Brugte den til backup, fra div. Pc'er der hjemme, når de skulle formateres. Nu er det så bare Backup disken som er fucked, hvilket betyder, jeg så liiige mister de backup data'er ARG! :cry: :evil:
Besvar