Jeg kan jo passende starte med mig selv...
I de goe gamle dage hvor CS sjovt, K6-III var en fed processor, Antipiratgruppen var ikke-eksisterende og fordi at ens alder gjorde at byture og druk var udelukket blev de fleste weekender blev brugt på at spille en masse computer... Dengang var det jo så frygtligt hipt at kalde sig noget med Z, X, 3, eller andre 1337'3 forkortelser... Derfor syns jeg at jeg var frygtelig stor og farlig og kaldte mig selv for AzzKicker_DK... hahaha... der gik dog ikke så lang tid før jeg godt selv ku se det kiksede i det nick og en dag jeg sad og råkogte fik jeg gloet lidt rigeligt på vores microovn og så at den havde en "Defrost" funktion... og efter som jeg syns det virkede både unikt og alligevel en smugle kryptisk valgte jeg sku det... det blev så liret lidt op med e -> 3 og lidt ekstra t'er og navnet D3FrozTt var født...
hehe... laaaang historie og efterhånden er det da også kun her det bliver brugt, altså med mindre man en sjælden gang hiver drengene sammen og spiller dum som i de goe gamle dage...
Men hva med jer? Blev der bare smidt noget ligegyldigt pjat i "Username" feltet da i meldte jer ind eller ligger der en historie bag?