MX518 vs G5?
Redaktør: Moderators
MX518 vs G5?
Ja, står og ska bruge ny mus. Har udkig efter disse 2. Nogen der kan anbefale den ene over den anden? har i øjeblikket en MX700 cordless optical og kører på en 3S steelmat. Kan disse 2 mus bruges på denne underflade?
Klart en G5 du skal have. Jeg har selv lige skiftet fra MX518 til en G5, og der er ikke så meget at sige ud over at det er en genial mus. Det er god at holde ved. Den kører super næmt pga. de store "fødder". Og at man kan skifte DPI mens man bruger musen, er sq genialt. Efter jeg har vendet mig til det bruger jeg det konstant.
Jeg bruger en 4S steelmat, så det er det samme
Jeg bruger en 4S steelmat, så det er det samme
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
Ok, det var sådan set osse den jeg hældte mest til. Dvs den slider fint uden extra brug af teflon eller hva? Eller ska man også til at sidde og nusse med det og skære det ud i skabeloner lissom med andre mus? Bare et lille irritations moment for mig. Jeg går ud fra du mener den er go i brug mht. til spil, men hvad med generelt brug, i XP og til at browse med? Er lidt ked af at der mangler den extra knap til tommelern, men det er vel bare en tilvænningssag mon ikke...
Tak for dit svar iøvrigt
Tak for dit svar iøvrigt
Skal man skrive noget her?
Jeg har ikke brugt teflon tape på min G5. Den kører fint uden. Den er super, både i spil og i windows/browser osv. Her kan man virkelig bruge muligheden for at ændre DPI hele tiden. I windows har jeg kun min stående på 1200 dpi for at kunne styre den, og når så jeg spiller, bliver den sat op på 1600 eller 2000.
Som MirX skriver, kan man bruge scroll knappens evne til at vippe til siden til frem og tilbage i browser. Det virker fint.
Jeg har valgt at bruge en G5 og ikke en G7, på grund af vægten og hastigheden. En mus uden batteri og sender er lettere end en med. Og en ledning er hurtigere end en trådløs forbindelse.
Som MirX skriver, kan man bruge scroll knappens evne til at vippe til siden til frem og tilbage i browser. Det virker fint.
Jeg har valgt at bruge en G5 og ikke en G7, på grund af vægten og hastigheden. En mus uden batteri og sender er lettere end en med. Og en ledning er hurtigere end en trådløs forbindelse.
hey drenge jeg vil sige mange tak for svaret. Tror allerede jeg vil bestille en G5'er idag så. Problemet med trådløse mus (efter hvad jeg har oplevet) er at der ofte er inteferens på signalet. Hvorfra aner jeg ikke. Men det er som om at musemarkørern hopper sig frem på skærmen istedet for at glide. Kan jeg også godt have noget at gøre med om der er støv på sender og modtager og om musemåtte er pletfri. Men selvom G7 kører trådløst på 2,4Ghz så ville jeg også mene at G5'eren er lettere og hurtigere i brug. Hurtigere at rykke rundt på måtten og dermed også hurtigere i spil og sådan. Tror det var det ACID hentydede til.
Men jeg siger mange tak for hjælpen gutter!
Men jeg siger mange tak for hjælpen gutter!
Skal man skrive noget her?
Har også lige fået en. Havde en razer copperhead før som desværre gik istykker, så jeg købte en G7 og har kun roser til dem mus. Batteri tager 2 sec at skifte og man kan ikke mærke at det er en trådløs + man skal ikke sidde og blive sur over at ledningen er i vejenMirX skrev:Jeg anbefalde dig G7 musen, fik den i Julehave og virkelig tilfreds med den
Og du siger du kommer til og mangle den der ene knap til tommelfingeren.
Der sidder frem og tilbage oppe i ScrollenAltså den kan vippe til siderne.
Håber du kan bruge svaret, og det er jo ikke fordi den er så meget dyrer
<center> wop wop </center>
649,- Købt direkte på www.logitech.dkraffay skrev:Bare lige til orientering, hvad har i måtte punge ud for jeres respektive mus og hvorhenne og hvornår cirka købte i dem?