Antivirus, spyware mm vil ikke update.
Redaktør: Moderators
-
Mysticurse
Antivirus, spyware mm vil ikke update.
Hej igen allesammen.. Jeg har prøvet at søge efter det, men synes ikk jeg har fundet noget her. Jeg sidder med det problem at ingen af mine antivirus, antispyware og sygate firewall vil opdatere. Ud over det er det som om ingen af dem kan få lov til at starte op med windows.. Ingen af dem er vist sammen med de andre ikoner nede i højre hjørne.. Der plejer de ellers at være nede når windows starter op. Og min firewall plejer at spørge om reg key, da det er uregistreret version når jeg starter op. Dt gør den heller ikke.. Jeg køre windows XP og har Avast Antivirus,Ewido Anti-Malware, Spyblaster, spywareguard og Sygate personal Firewall instaleret.. (Det var en sikkerhed pakke jeg så nogle foreslog på nettet..) Nogen det har nogen anelse...??
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
Scan lige med http://housecall.antivirus.com/housecall/start_pcc.asp
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
At firewallen ikke starter op "all of a sudden" kunne være fordi den netop var u-registreret.
Hvis du har Windblows sikkerhedscenter kunne det godt ske at være der, nogle af problemerne kan findes. Evt. har den selv omdefineret regler således at kun Internet Explorer kan komme på nettet og ikke andre programmer.
Hvis du har router, kunne det være den der har fået et lille koks og derfor kun har tilladt port 80 til nettet.
Hvis du har Windblows sikkerhedscenter kunne det godt ske at være der, nogle af problemerne kan findes. Evt. har den selv omdefineret regler således at kun Internet Explorer kan komme på nettet og ikke andre programmer.
Hvis du har router, kunne det være den der har fået et lille koks og derfor kun har tilladt port 80 til nettet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Mysticurse
Det har jeg prøvet en gang, den går nede hele tiden. Da jeg gjorde det sidste gang, gik den ned midt i at den skulle fjerne hvad der var. Så jeg prøvede at skanne igen. Da sagde den der intet var.. Jeg tror dog det er fordi der er sket en fejl da den gik ned...
AMD Athlon XP 3200+ @ 2,20 GHz, 1024 Mb RAM, ATI Radeon 1650 Pro 512 Mb m DVI og Tv ud, 32" Phillips skærm/TV, DVD-RW, Cd-RW.
-
Mysticurse
Tror ikke det er fordi den er uregistreret, for jeg har kun haft den en uge. Og det er 30 dage trial på den..
Hvad er Windblows?? Windows sikkerheds center?? Det hele der inde er slået fra..
Hvad er Windblows?? Windows sikkerheds center?? Det hele der inde er slået fra..
-
Mysticurse
Der er oxo noget det hedder Network Monitor inde under Tilføj/Fjern Programmer.. Det er ikke noget jeg har installeret selv..??? Og jeg kan ikke fjerne det.. For bare denne fejl: And error has occured removing Network monitor. Network Monitor has not been removed..
Winblows = Windows
Bare en modificering af ordet.
Men så leder jeg videre efter en løsning.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
Mysticurse