Propane VS. Kriss kross Show interlude
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg kan da lige give lidt info: Det er nemlig Propane selv, som har lavet bootlegget, og at det er udgivet til djs han kender. Såå tvivler sq lidt på at det kommer ud hehe
Btw nice bootleg vil jeg da lige tilføje.
Derudover kan jeg sige, at så vidt jeg ved, har han ikke planer om at sende det ind til noget pladeselskab og få det cleared og udgivet, hvilket jeg personligt synes er en skam.
Btw nice bootleg vil jeg da lige tilføje.
Derudover kan jeg sige, at så vidt jeg ved, har han ikke planer om at sende det ind til noget pladeselskab og få det cleared og udgivet, hvilket jeg personligt synes er en skam.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hvis du nu læste hvad h...... jeg skrev, så ville du jo nok vide, hvorfor det ikke er at finde nogen steder. Men det er jeg et eller andet sted ligeglad med.. Tvivler på nogen vil smide det på nettet - jeg vil ihvertfald ikke. God fornøjelse med radio rippet.mikkel_hansen_99 skrev:blablablabla......(Er MMRadio de eneste der har fået den, siden den overhovedet ikke kan findes andre steder?)
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg har skam læst hvad du skrev. Du skrev at han havde givet det til dj's han kender, og det kan da vel ikek kun være én (fra MMRadio)? Det var det jeg mente...odder skrev:Hvis du nu læste hvad h...... jeg skrev, så ville du jo nok vide, hvorfor det ikke er at finde nogen steder. Men det er jeg et eller andet sted ligeglad med.. Tvivler på nogen vil smide det på nettet - jeg vil ihvertfald ikke. God fornøjelse med radio rippet.
Er Odderen hidsig i dagodder skrev:Hvis du nu læste hvad h...... jeg skrev, så ville du jo nok vide, hvorfor det ikke er at finde nogen steder. Men det er jeg et eller andet sted ligeglad med.. Tvivler på nogen vil smide det på nettet - jeg vil ihvertfald ikke. God fornøjelse med radio rippet.mikkel_hansen_99 skrev:blablablabla......(Er MMRadio de eneste der har fået den, siden den overhovedet ikke kan findes andre steder?)
</center>