Er der nogen der kan finde Virtual PC ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Er der nogen der kan finde Virtual PC ?

Indlæg af Zster »

Hej!

Jeg har kigget lidt rundt omkring men kan ikke finde Virtual PC til min mac.
Det burde være til at finde men da jeg ikke har leget med sådan noget i laaaaang tid kan jeg helt ærligt ikke huske hvilke sider jeg skal lure på.

Er der nogen der kan hjælpe mig? Så vil jeg blive meeeeget glad :)

/Zster
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Microsoft.Virtual.PC.v7.0.2.MacOS-___

Kan den bruges?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Hey QL!

Det kan den ihvertfald.
Hvor har du fundet den henne?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg fløjter lige til det spørgsmål. Var det den du lagde op snabelfisk, eller skal jeg smide et pm med et link til den?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Microsoft.Virtual.PC.v7.0.2.MacOS-___ til mac, så det er den han mangler QrazyLeg
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Besvar