Hjælp til at åbne porte

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Thedjzz
Geografisk sted: Jomfru Ane Gade
Kontakt:

Hjælp til at åbne porte

Indlæg af Thedjzz »

Sidder her med et problem skal have åbnet en bestemt port så jeg kan blive Connectable på danishbits, så hvis der r nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig med d ??

Har Cybercity adsl med ZyXEL Prestige 642R og en trådløs router Topcom Skyracer WBR 244...
/The Djzz
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Hvilket torrent-program bruger du?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Det du sidder med er to routere, det er i sig selv lidt af en opgave at route igennem, men løsningen kan være noget mere simpel. Den er vist også beskrevet i en anden tråd her et sted.

Men here goes...
  • Først skal du have sat din Cybercity router op til at portforwarde, det kan du læse dig til på Cybercitys hjemmeside.

Hvilke porte du skal route til bør du læse dig til på danishbits.
  • Dernæst skal du have lavet din trådløse router om til et accespoint i stedet for en router (det gør det hele meget lettere).

Det ordner du ved at flytte netværksledningen fra WAN stikket til en af de almindelige LAN stik på routeren, som om Cybercity routeren var en computer der skulle tilsluttes netværket.

I den trådløse router slår du nu DHCP funktionen fra, læs hvordan i manualen til den, og så skulle du gerne være kørende.

God fordøjelse... :D
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jeg har smidt et meget godt post herinde, med hvordan man åbner porte på MANGE router... så find det post..
Slet mig
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

GamBi jeg tror ikke der var forklaret i dit post hvordan man åbner igennem flere routere på én gang, det er ikke sådan lige til, men ret mig hvis jeg tager fejl ;)
Billede
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Neque »

Der er god hjælp at hente til de fleste routere her: http://portforward.com/routers.htm
Thedjzz
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

oki jeg siger mange tak :D så vil jeg se om jeg kan å d til at virke :D
/The Djzz
Thedjzz
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

oki jeg siger mange tak :D så vil jeg se om jeg kan få d til at virke :D
/The Djzz
Thedjzz
Kontakt:

Indlæg af Thedjzz »

oki jeg siger mange tak :D så vil jeg se om jeg kan få d til at virke :D
/The Djzz
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Neque skrev:Der er god hjælp at hente til de fleste routere her: http://portforward.com/routers.htm
Nemlig den.. hjar jeg post et post om på ca.. men ingen bruger "søgeren" hvorfor skulle man også deT?`
Slet mig
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

GamBi det er en skidefin side den du postede der, men den beskriver ikke problematikken i at route igennem 2 routere.

Det er ikke altid sådan at man bare kan route den samme port gennem 2 routere, så Thedjzz ville ikke kunne nøjes med det post.
Billede
Besvar