Lige et spørgsmål
Redaktør: Moderators
Lige et spørgsmål
Jeg har kigget lidt på forumet, og har set mange der sender ulovlige mp3 filer, hvad med og gør som os andre og køb jeres musik, bare ha' en lille smule respect for de kunstnere der bruger deres tid på og lave musikken, jeg syntes det er for respect løst og bruge ulovlige mp3 filer
DJ Werz3R..
DJ Werz3R..
DJ Werz3R @ Discotek Noiz
Brugere som har skrevet indlæg fra denne IP
rApanh [ 1 Indlæg ]
DJ-Werz3R [ 1 Indlæg ]
3) Hvorledes kan du vide at vi ikke køber vores musik?''
>> Iøvrigt finder jeg det meget morsomt at en anden dj (eller er det) har skrevet ud fra samme ip. Ovenikøbet requestet numre som der skal bruges til at tjene penge med.
rApanh [ 1 Indlæg ]
DJ-Werz3R [ 1 Indlæg ]
3) Hvorledes kan du vide at vi ikke køber vores musik?''
>> Iøvrigt finder jeg det meget morsomt at en anden dj (eller er det) har skrevet ud fra samme ip. Ovenikøbet requestet numre som der skal bruges til at tjene penge med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Re: Lige et spørgsmål
Nu ved du jo ikke om vi køber vores ting...Og da man jo må antage, at du er en regelret borger i Danmark har du vel ikke noget imod at prøve http://www.ifpi.org/dfc/downloads/dfc.html ?DJ-Werz3R skrev:Jeg har kigget lidt på forumet, og har set mange der sender ulovlige mp3 filer, hvad med og gør som os andre og køb jeres musik, bare ha' en lille smule respect for de kunstnere der bruger deres tid på og lave musikken, jeg syntes det er for respect løst og bruge ulovlige mp3 filer
DJ Werz3R..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Jeg har aldrig købt så meget musik som jeg gør nu.
Og DVD'er for den sags skyld.
Sidste måned købte jeg for over 400,- musik.
Jeg syntes man burde have ret til at høre musik inden man køber det. Du går jo heller ikke ud og køber f.eks en bærbar du ikke kender specs på uden at undersøge det først.
Vanvittigt.
Og DVD'er for den sags skyld.
Sidste måned købte jeg for over 400,- musik.
Jeg syntes man burde have ret til at høre musik inden man køber det. Du går jo heller ikke ud og køber f.eks en bærbar du ikke kender specs på uden at undersøge det først.
Vanvittigt.
Lige en anden ting der pisser mig af angående dj's hellighed. De kan trække det fra i skat, hvis I ikke "dj'er" sort. Det kan vi andre ikke. Så er det sq let at spille højhellig. Skal dog lige nævne at det undlader mig ikke fra at købe musik og film for et par tusinde om måneden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
helt ærligt.. hvorfor skal jeg retfærdig gøre overfor en bumset 17 årig der spiller op til dans på det lokale crazy daisyu.. med sine 7 originale absolute music cd'er...
DUDE!!!!! hvis du ikke kan lide tonen.. så PIS FUCKING AF!!!!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhrggg.. bare det han henviser til djz.dk som nok består af nogle af dk's største kazaa usere... gør det endnu mere lamt...
ihhhhhhhhhhhhhhhh... pikfjæs
jeg har kneppet din mor.. og reddet din far...! ses.. langt ind i helvedet... tissefjæs!
DUDE!!!!! hvis du ikke kan lide tonen.. så PIS FUCKING AF!!!!
ahhhhhhhhhhhhhhhhhrggg.. bare det han henviser til djz.dk som nok består af nogle af dk's største kazaa usere... gør det endnu mere lamt...
ihhhhhhhhhhhhhhhh... pikfjæs
jeg har kneppet din mor.. og reddet din far...! ses.. langt ind i helvedet... tissefjæs!
DJ Werz3R @ Discotek Noiz
Hvad fuck er Diskotek Noiz? - Mange herinde støtter deres favorit kunstnere på en eller flere måder. Kan godt være, at man requester en masse cd'er osv - uden at købe dem siden hen, men det er jo nok fordi de ikke er 5 flade ører værd? - Man ved det jo først når man HAR hørt lortet.
Tror den generelle bruger herinde går til 5x så mange koncerter som normale unge i vores alder - samt at brugerne herinde generelt støtter op omkring de kunstenere de synes fortjener det.
Jeg er ked af, hvis du nogen sinde har lavet en sølle cds - som ikke solgte mere end 5 skiver - det var jo nok noget LORT så
Hvad fuck er Diskotek Noiz? - Mange herinde støtter deres favorit kunstnere på en eller flere måder. Kan godt være, at man requester en masse cd'er osv - uden at købe dem siden hen, men det er jo nok fordi de ikke er 5 flade ører værd? - Man ved det jo først når man HAR hørt lortet.
Tror den generelle bruger herinde går til 5x så mange koncerter som normale unge i vores alder - samt at brugerne herinde generelt støtter op omkring de kunstenere de synes fortjener det.
Jeg er ked af, hvis du nogen sinde har lavet en sølle cds - som ikke solgte mere end 5 skiver - det var jo nok noget LORT så
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja jeg har i hvert fald intet kunne finde på google... Dog fandt jeg ud af at DJ Werz3r til dagligt går under navnet Jonas Schwartz. (Ja ved godt det er imod netetiketten, men hvis han er så satans skinhellig, så har han jo selvfølgelig heller intet imod at hans navn bliver offentliggjort).FrZ skrev:DJ Werz3R @ Discotek NoizHvad fuck er Diskotek Noiz?
Helt enig.. kunne aldrig falde mig ind at købe noget musik jeg ikke havde hørt. Det betyder at man mange gange er nødt til at hente nummeret, lytte det igennem og så enten bestille cd'en/vinylen eller slette nummeret igen.FrZ skrev:Mange herinde støtter deres favorit kunstnere på en eller flere måder. Kan godt være, at man requester en masse cd'er osv - uden at købe dem siden hen, men det er jo nok fordi de ikke er 5 flade ører værd? - Man ved det jo først når man HAR hørt lortet.
Igen totalt enig kære frz0r.. Og nu ved jeg tilfældigvis at der er én vis person der skal til London for at komme til Take That koncertFrZ skrev:Tror den generelle bruger herinde går til 5x så mange koncerter som normale unge i vores alder - samt at brugerne herinde generelt støtter op omkring de kunstenere de synes fortjener det.
Lol tror ikke en gang at den solgte.. det var de 5 han gav sin familie i julegave.. Ligesom man gjorde med alt det nasty ler man lavede i børnehaven.. Tror bare ler-tøjet har været mere værd end den cdFrZ skrev:Jeg er ked af, hvis du nogen sinde har lavet en sølle cds - som ikke solgte mere end 5 skiver - det var jo nok noget LORT så
Beklager jeg har citeret dig så meget, men jeg synes lige det var usefull ting du havde
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game