Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Når jeg har min computer tændt i max 1 døgn, og den står og downloader enten fra Bittorrent, eller fra div. FTP servere, så vil den ikke gå på internettet hvis den har stået det der døgn. hvorfor ikke ? Dette gælder dog ikke kun hvis jeg downloader men generelt. Det først efter jeg har genstartet den, den vil på nettet igen. Jeg har prøved med ModZilla, for at se om det hjalp, men uden held. Nogle som ved hvorfor den gør det ?
Jeg kan dog besøge de sider som den har gemt i cache. Nye sider (Feks. Y.S.I links her fra vil den ikke godtage, før den self er genstartet.)
forhånd tak
Senest rettet af amh 28 jan 2006, 14:05, rettet i alt 1 gang.
Jeg ville nok hente Avast! og prøve at tjekke for vira..
Derefter ville jeg hente SpyBot og Ad-aware og fjernet spyware.
Til sidst ville jeg hente HiJackThis og lave en log og få nogen på www.hol.dk eller www.eksperten.dk til at tjekke den igennem for dig..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr skrev:Jeg ville nok hente Avast! og prøve at tjekke for vira..
Derefter ville jeg hente SpyBot og Ad-aware og fjernet spyware.
Til sidst ville jeg hente HiJackThis og lave en log og få nogen på www.hol.dk eller www.eksperten.dk til at tjekke den igennem for dig..
Jeg har både HijackThis, Ad-aware, og AVG Antivirus, og den kører selv scanninger, når den står tændt i et døgn, mener det er kl. 02 den begynder på det. Så det er ikke det.