Hvorfor vil den ikke på nettet efter 1 døgn ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hvorfor vil den ikke på nettet efter 1 døgn ?

Indlæg af amh »

Hey all..

Når jeg har min computer tændt i max 1 døgn, og den står og downloader enten fra Bittorrent, eller fra div. FTP servere, så vil den ikke gå på internettet hvis den har stået det der døgn. hvorfor ikke ? Dette gælder dog ikke kun hvis jeg downloader men generelt. Det først efter jeg har genstartet den, den vil på nettet igen. Jeg har prøved med ModZilla, for at se om det hjalp, men uden held. Nogle som ved hvorfor den gør det ?

Jeg kan dog besøge de sider som den har gemt i cache. Nye sider (Feks. Y.S.I links her fra vil den ikke godtage, før den self er genstartet.)

forhånd tak :)
Senest rettet af amh 28 jan 2006, 14:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Du skulle vel ikke have en router på som du slukker samtidig med du genstarter ?
<---------------------------->
§1 I'm always right
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

JayJay^^ skrev:Du skulle vel ikke have en router på som du slukker samtidig med du genstarter ?
nej, routeren står tændt 24/7. Det kun computeren som bare står tændt, og vil ikke på internettet, men godt MSN, FTP osv.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg ville nok hente Avast! og prøve at tjekke for vira..
Derefter ville jeg hente SpyBot og Ad-aware og fjernet spyware.
Til sidst ville jeg hente HiJackThis og lave en log og få nogen på www.hol.dk eller www.eksperten.dk til at tjekke den igennem for dig..
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Neque
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Neque »

Havde et lign. problem.. Kunne ikke bruge eMule el. MSN, men den kunne sagtens gå på nettet. Det hjalp da jeg slog Windows Firewall fra.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

dwr skrev:Jeg ville nok hente Avast! og prøve at tjekke for vira..
Derefter ville jeg hente SpyBot og Ad-aware og fjernet spyware.
Til sidst ville jeg hente HiJackThis og lave en log og få nogen på www.hol.dk eller www.eksperten.dk til at tjekke den igennem for dig..
Jeg har både HijackThis, Ad-aware, og AVG Antivirus, og den kører selv scanninger, når den står tændt i et døgn, mener det er kl. 02 den begynder på det. Så det er ikke det.
Besvar