Meget go bastard med Aha og Nickelback

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Meget go bastard med Aha og Nickelback

Indlæg af chreddy1 »

Nogen der har den bastard de spillede i dag (27/1) i Monkey Business??

Det var Aha og Nickelback.. Tror nok at sangene var Take On Me og You Remind Me..

Topic ændret til noget mere sigende.

//QzL
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Re: Meget go bastard

Indlæg af amh »

chreddy skrev:Nogen der har den bastard de spillede i dag (27/1) i Monkey Business??

Det var Aha og Nickelback.. Tror nok at sangene var Take On Me og You Remind Me..
Den har været spillet mange gange faktisk.

Der er også 2 versioner af den, den anden version er en "I Nakkede Mig Edit"
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

[indlæg: 1]
ok.. det kunne være dejligt hvis nogle kunne uploade den på YSI

[Indlæg: 2]
ingen der har den??

[Sammenklippet af QzL]
Giv folk tid til at svare. Der gik ca en dag mellem dine to indlæg, der kom lige i røven af hinanden.

1) Hav tålmodighed. Som Bubbie sagde er det ikke alle der ser på boardet så ofte som andre.

2) Når det er dig der laver indlægget er folk godt klar over at du mangler/ønsker den. Derfor er indlæg nr. "1" faktisk overflødigt.

3) Igen vil jeg påpege at vil man tilføje noget til et indlæg kan man altid trykke på Billede. Den er placeret oppe i højre hjørne i alle ens egne indlæg. Det er bedre netetikette end bare at poste lige efter hinanden.

Overhold følgende og folk bliver måske mere villig til at hjælpe, hvis de altså kan.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Altså, igen må nok sige at du lige gir folk dårlig tid til at læse din req.. det er ikke alle ca'er der er lige på meget på boardet, som du åbenbart er lige for tiden... ta lige og slap af, ik...

(forbehold tages for stavning og mærkelig sammensætning af sætninger.. i'm drunk)
cpK

Indlæg af cpK »

A-Ha vs Nickleback - How you Remind Me Take on Me
http://s63.yousendit.com/d.aspx?id=1F1S ... 5B003K360U

værsgo' :>
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

kom lige til at se lidt tilbage i mine topics.. såå tænkte lidt på om der er nogen der har det såkaldte "i nakkede mig edit"..?
Besvar