Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg synes lige alle skal have lov at læse denne tråd.
Jeg ved godt det er en 3 år gammel tråd, men det er fandme en af de bedste længe...
Ikke bare selve start-indlægget som jeg citerer længere nede, men alle de svar der bliver givet - f.eks. at putte den i microbølgeovn.
[b]Har limet min køler fast til cpuen! [/b]
Jeg er lidt hardware idiot, og skulle selv sætte min køler på min nye 2,8 ghz northwood cpu.
Så vidste jeg ikke hvad adhesive betød, og troede derfor det var kølepasta.
Jeg lagde en lille klat på cpuen, og satte køleren på.
3 dage senere fortæller en ven mig at adhesive betyder lim, da jeg vil have at vide hvorfor min cpu er 65 grader varm.
Jeg prøver at tage køleren af, men hele lortet bliver rykket af, og drmed har jeg i bogstavlig forstand en in-a-box køler.
Jeg er vildt langt ude at skide, og håber en kan hjælpe mig med en kur til at få cpuen af køleren.
HILFE. :/
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
yes det er jo en ægte klassiker, men én ting der stadig står uklart for mig, hvordan fanden kan han have så svært ved at afmontere køleren igen, han kan sku da bare tage heatspreaderen af?