File Recovery...?
Redaktør: Moderators
File Recovery...?
Har lige været så smart at formattere mine harddiske UDEN at gemme mine data først. Nogen der kender nogen programmer der kan fremkalde mine filer tilbage??
Det der Easy Recovery har rygtet for at kan finde alt, helt op til 3 formateringer, self kan det ikke finde filer der ligger på beskadet dele af HDen, men det var jo heller ikke det der var problemmet, efter hvad jeg kunne forstå.
Den eneste det kræver, efter hvad jeg kan huske, er at du har en del ledig plads på en anden disk da det kræver en del arbejds plads, men det sletter du bare bagefter.
Og jo har det liggende, smider det lige op
Den eneste det kræver, efter hvad jeg kan huske, er at du har en del ledig plads på en anden disk da det kræver en del arbejds plads, men det sletter du bare bagefter.
Og jo har det liggende, smider det lige op
Selvfølgelig kan den ikke det.MirX skrev:Det der Easy Recovery har rygtet for at kan finde alt, helt op til 3 formateringer, self kan det ikke finde filer der ligger på beskadet dele af HDen, men det var jo heller ikke det der var problemmet, efter hvad jeg kunne forstå.
Når du sletter noget i windows eller ved en quick format, så fjerner du bare "links'ne" til styresystemerne og så få filerne et "tag" som fortæller maskinen, at disse filer må overskrives. Når den så skal bruge plads, så overskriver den de filer der er "tagged" og når de er overskrevet er det ret svært at få dem igen.
Til gengæld kan du meget vel få filer, der ikke er blevet overskrevet igen. Det gøres bare ved at den finder alle de filer der har det "tag" og kopierer den ind i windows igen.
Bare husk - Windows installationen har højst sandsynlig overskrevet en del, da den sikkert er blevet spredt lidt ud over harddisken..
Husk:
MAN KAN IKKE SLETTE NOGET FRA EN HARDDISK! KUN OVERSKRIVE - OM DET SÅ BLIVER NULLER MAN OVERSKRIVER MED!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
MirX ----> Jeg har installeret programmet, men når jeg vælger at køre file recovery after format , ja, så kan den ikke finde mit C: overhovedet... Hva er det så lige man gør? Har prøvet nogen af de andre muligheder, men det som om den kun finder filer fra EFTER formateringen. Nogen forslag?
på forhånd tak....
på forhånd tak....
Skal man skrive noget her?
Ehhh Puhaaa, det er svært og sige, kan ikke huske så meget af det. Ikke et program jeg leger med hverdag, og har kun brugt når jeg har haft en disk der stået af pga beskadet dele....Men leg lidt med det, så finder du nok ud af detraffay skrev:MirX ----> Jeg har installeret programmet, men når jeg vælger at køre file recovery after format , ja, så kan den ikke finde mit C: overhovedet... Hva er det så lige man gør? Har prøvet nogen af de andre muligheder, men det som om den kun finder filer fra EFTER formateringen. Nogen forslag?
på forhånd tak....
http://home.no/justgo/tohell/raffay skrev:JayJay^^ ---> "getdataback", er det noget du ligger inde med mon?
Men der findes muligvis en nyere version, men den her virkede ved mig for under et år siden
<---------------------------->
§1 I'm always right