Webcam?
Redaktør: Moderators
Et af de her.
For dem der er nys er det en søgning på edbpriuser.dk på webcam, 640*480 billed, 320*240 video, max pris 800 kr. For det skal han da ikke selv klare....
For dem der er nys er det en søgning på edbpriuser.dk på webcam, 640*480 billed, 320*240 video, max pris 800 kr. For det skal han da ikke selv klare....
Nu er der vel også forskel i kvalitet på webcams selvom de på productsheetet er ens?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Har hørt en del anbefalinger af Logitech Quickcam Messenger...Neque skrev:Har faktisk også gået og overvejet at investere i et cam. Vil ik give ret meget mere end 250 kr. for et, hvis man kan få noget Ok til den pris. Nogle der har erfaringer med dette?
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg har Dette Liggende hvis det har interresse så vil jeg gerne af med det!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
http://bt-printservice.dk/product.asp?product=270
har jeg selv, det er et hamrende godt kamera med IR lys så det kan filme selv i et helt mørkt rum.
Vær dog sikker på at du får det med IR lys da der også findes en udgave af den med hvide LEDs og de blænder pisse meget.
Kan ikke lige se hvilken model det er bt har her, men skriv og spørg.
har jeg selv, det er et hamrende godt kamera med IR lys så det kan filme selv i et helt mørkt rum.
Vær dog sikker på at du får det med IR lys da der også findes en udgave af den med hvide LEDs og de blænder pisse meget.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Kan det sættes fast på en bærbar skærmUnitedPublic skrev:http://bt-printservice.dk/product.asp?product=270
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!