Det var da det mest fornuftige jeg har hørt i dagD3FrozTt skrev:jeg NÆGTER at have en fcker på mit hold
Hvilke hold holder du med i CL?
Redaktør: Moderators
Skønt skønt at se Arsenal i aften mod Juventus. Lidt ærgeligt at Barcelona ikke kunne slå Benfica. Men mon ikke de ordner det på hjemmebane?
Drømmefinalen Barcelona - Arsenal rykker nærmere. En af mine venner har billet der til. Man er en smule misundelig.
Drømmefinalen Barcelona - Arsenal rykker nærmere. En af mine venner har billet der til. Man er en smule misundelig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Nu er Zlatan da osse en af de mest overvurderet spillere lige for tiden, sammen med Rooney.Zukot skrev:Nej.. Skandale de kunne spille så ringe man.. Ramte Zlatan egentlig en medspiller igår??
Han er god på hans gode dage, bare ærgerligt han er så arogant, og virkelig tror han er verdens bedste
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
..
Barca vinder polkalen 
BTW vandt 200kr. på resultatet i deres føste kamp mod Chelsea
BTW vandt 200kr. på resultatet i deres føste kamp mod Chelsea
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>
Vil nu mene det er ærgerligt at Milan og Barca møder hinanden i semi, da jeg ser de 2 hold, som de klart stærkeste.nco skrev:Arsenal og Barcalona videre, så skal de begge to også videre fra semifinalen, så har vi min drømmefinale.
Så finalen ser faktisk ud til at være den letteste kamp for Milan og Barca lige pt
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Lyon spillede bedst, rent spillemæssigt, men Milan havde faktisk flere "store chancer". Ser man højdepunkterne, ser man ikke en eneste chance til Lyon i anden halvleg.Zukot skrev:Synes det var så synd for Lyon at de skulle ryge ud på den måde.. Mener ikke Milan var bedre end dem
Desuden handler det os om, at de troede kampen var forbi da der var gået 80 min. De troede de havde vundet der, men en kamp varer 90 min.
Jeg er sågar begyndt at tvivle på, at de er gode nok til at vinde CL, år efter år ryger de ud til til sidst, og det er bare ikke godt nok. Noget er at vinde den franske liga 5 år i trak, som iøvrigt ikke er speciel god. Noget andet er at spille mod europas bedste hold, og det er de bare ikke gode nok til.
Mht. til farvoritterne, er Milan og Barca klart de stærkeste hold på papiret, men begge hold har vist svagt spil på det sidste.
Barca gjorde det ikke overbevisende over Benfica igår, de viste svagheder, os selvom de slår dem 2-0, for hallo det er benfica? ikke et dårligt hold nej, men et hold som bare ikke høre til i de bedre række.
Men som jeg ser det nu er den kommende Semifinale mellem Milan og Barca den egentlige finale, ærgerligt at de 2 møder hinanden der. Vinder af den kamp, bliver os vinderen af CL
Nå hvad bliver resultatet i aften? Jeg har smidt kr. 200,- på Unibet (de dobbler så op til kr. 400,-) på at Arsenal kører den hjem i den ordinære kamp. Jeg må indrømme jeg tror kun at Arsenal har en 20-30% chance for at vinde, men oddset var så godt på dem, at jeg ikke kunne lade være.
nco\\ CHART ATTACK 1999
@ nco: Det lyder da som om der er nogle der har for mange penge..
@Zukot: Jeg hader også selv medløbere, men har dog holdt med Barcelona i mange år. Kunne da i den sammenhæng godt tænke mig at høre dine relationer til Arsenal, for må indrømme at jeg også hader de folk der siger at de holder med/hæpper på/håber på hold B, fordi der er for mange fake fans hos hold A...
@Zukot: Jeg hader også selv medløbere, men har dog holdt med Barcelona i mange år. Kunne da i den sammenhæng godt tænke mig at høre dine relationer til Arsenal, for må indrømme at jeg også hader de folk der siger at de holder med/hæpper på/håber på hold B, fordi der er for mange fake fans hos hold A...
Jeg har ikke nogen relationer til Arsenal! Men har et væddemål kørende med en klassekammerat.. Så har samme motiver som nco blot ikke så mange penge ude og stå
Skulle også gerne kunne sige at Juventus tabte til det bedste hold
Nu håber jeg ikke du misforstår mig, jeg har sindsyg meget respekt for folk der holder med et hold i mod gang og det har Barcelona haft..
Nu håber jeg ikke du misforstår mig, jeg har sindsyg meget respekt for folk der holder med et hold i mod gang og det har Barcelona haft..