findes der et rip program der kan følgende ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Låst
blue

findes der et rip program der kan følgende ?

Indlæg af blue »

Hej Findes der et rip program der når man afspiller et nummer f.eks høre radio på pc der sammentidig kan optage dette ?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Til alle shoutcast streams, kan Streamripper ihvertfald bruges http://streamripper.sourceforge.net/

Og ellers mener jeg StationRipper kan http://www.stationripper.com
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nesia

Indlæg af nesia »

Ja ellers kan det let gøres med en hvilken som helst sound editor, bare optag fra fra dit lydkort i stedet mikrofon, på mit lydkort er der sågar en kanal der hedder "what u hear" (Creative SB xFI Extreme Music)

Derudover findes der mange tusind programmer der kan løse lige netop din problemstilling, bare spørg google :)
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

nesia skrev:Ja ellers kan det let gøres med en hvilken som helst sound editor, bare optag fra fra dit lydkort i stedet mikrofon, på mit lydkort er der sågar en kanal der hedder "what u hear" (Creative SB xFI Extreme Music)

Derudover findes der mange tusind programmer der kan løse lige netop din problemstilling, bare spørg google :)
Det er en SB feature... Ikke sikker på den vil være på ret mange andre lydkort.
- Darkheart -
We fools who love...
nesia

Indlæg af nesia »

Nej men der er altid to andre kanaler tror de hedder Mono mix og Stereo mix eller sådan noget, dem kan man bruge til formålet :)
Låst