Infektion på min PC

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Infektion på min PC

Indlæg af LunaPark »

Hej.

Jeg gar fået en snottet infektion.
Jeg har lagt et lille printscreen med indlæget, hvis nogen evt. har set det før. Jeg har aldrig oplevet en så genstridig fejl før.

Jeg har prøvet Adaware og nu også en Norton Antivirus, men lortet vil ikke gå væk.

Nogen som har andre ideer ??

Billede
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det sjove er, at når du så installerer det "antivirusprogram" den popper op med der, kommer der ultramange vira på din com. Hent Avast Antivirus, og efter installationen spørger dem om du vil køre en boot-scanning. Her siger du så ja, og så burde den finde virusen under boot-scanningen. :)
Bobo-Denmark
Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden

Indlæg af Bobo-Denmark »

For mig at se, virker det ikke som en virus, Mikkel_Hansen_99, men derimod spyware...

Jeg mener at have set den type der, et andet sted, og jeg mener, at det blev fjernet ved hjalp af Microsft Antispyware

Må dog indrømme, at jeg ikke er 100% sikker, men det var da nok et forsøg værd...
Mvh

Bobo-Denmark
sambleben
Kontakt:

Re: Infektion på min PC

Indlæg af sambleben »

LunaPark skrev:Hej.

Jeg gar fået en snottet infektion.
Jeg har lagt et lille printscreen med indlæget, hvis nogen evt. har set det før. Jeg har aldrig oplevet en så genstridig fejl før.

Jeg har prøvet Adaware og nu også en Norton Antivirus, men lortet vil ikke gå væk.

Nogen som har andre ideer ??

Billede
hey har haft samme proplem, men så hentede jeg Spyware-Doctor og det fjernede det sku, prøv at hente det og lade den scanne, så skulle det gerne være væk! :D
T-Mazz
Geografisk sted: Ishøj

Indlæg af T-Mazz »

Jeg havde nøjagtig den samme som du har der + der kom en sort baggrund hvor der stod " Din Computer er infected with spyware " og den blokkede fuldstændig fanen "indstillinger" i egenskaber for skærm...

Jeg opgav efter jeg scannede med div programmer.
Eneste løsning var desværre en formatering.
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Uuuh, det giver kuldegysninger det screenshots!

Havde samme for et halvt år siden, med samme baggrundsændring som t-mazz...Det endte med at køre min comp helt ned! Jeg købte en bærbar da jeg skulle starte på ny uddannelse, og har ikke lige fået set til den stationære siden...men det kunne da være at man skulle finde om i hjørnet hvor en står og give et forsøg igen! Der bør være kommet opdateringer til diverse spyware-removers siden, der kan fjerne lortet!
"Hang til hygge"
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Det Spyware går da helt amok i denne tid, og jeg var næsten også ved at give op....
Jeg havde kørt mange forskellige Spyware removers, men det som ordenede problemet var "sambleben's" forslag.
"Spyware Doctor" did the work. Nu er jeg sgu fri for det kort...

Det skal lige siges at jeg ikke havde nogen sort skærm, men har desværre lige fået besked fra en kammerat, at jeg skal hjælpe ham, for han har en sort baggrund :(

Så må vi bare håbe at Spyware Doctor også kan klare den.

Men jeg takker sambleben !
/Lunapark

LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Så lige dette på newz.dk

Der tilrådes alle at scanne deres computer for spyware inden 3. feb.
Der må man sige jeg er up-to-date :D:D

http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4661582.stm
/Lunapark

Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

De sagde det samme ville ske d. 06-01/06 men det skete ikke
sambleben
Kontakt:

Indlæg af sambleben »

det var så ligt, glad for man kan hjælpe ;) og den kan også løse problemet med den sorte skærm!! :D
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

"Hang til hygge"
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

ellers gå ind på http://www.spywarefri.dk/forum/default.asp og lav en HijackThis log (programmet er der inde) og så fortæller de dig hvad du skal gøre for at rense pc'en. og det er gratis. de har lige hjulpet mig med at rense min pc for en hel...... masse lort. som viste sig ved at regedit, cmd og Control + Alt + Delete ikke virkede, der kom bare et dosbillede op
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
LunaPark
Kontakt:

Re: sv

Indlæg af LunaPark »

mikeman dk skrev:ellers gå ind på http://www.spywarefri.dk/forum/default.asp og lav en HijackThis log (programmet er der inde) og så fortæller de dig hvad du skal gøre for at rense pc'en. og det er gratis. de har lige hjulpet mig med at rense min pc for en hel...... masse lort. som viste sig ved at regedit, cmd og Control + Alt + Delete ikke virkede, der kom bare et dosbillede op
Ja men PAS PÅ !!!
Det kan også let ødelægge det hele, hvis du makerer de forkerte ting.
/Lunapark

Besvar