Den Gale Pose - Mod rov, Hvid Sjokolade - Sårn er vi

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Den Gale Pose - Mod rov, Hvid Sjokolade - Sårn er vi

Indlæg af pono »

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan købe disse 2 fantastiske albums..har søgt OVERALT..nogen venner og jeg er villige til at betale 500kr hver per album!!

Så hvis i kender et sted eller ser at de er til salg, så skriv endeligt
MIU
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af MIU »

Jeg har Hvid Sjokolade´s Album... Men eftersom det ligger i mine cdmapper er der ingen cover til... cden har lidt ridser, men ingenting forhold til det er en cd fra 96...
MIU - MMRadio

Buy Your Records !!
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

Jeg har kun albummet på computeren, men desværre også uden covers..
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ved ikke hvor er du fra i landet? Men hvis du er fra københavn, så synes jeg burde tage rundt til følgende butikker, der ved jeg de har en masse shit og sikkert deriblandt hvid sjokolade og den gale pose.

Nedenstående er en guide til de bedste butikker som jeg også mener burde have de cdere du mangler:

http://www.rapspot.dk/tmp/arkiv/000771.php

Den er ekstremt god, læs den. Men hvis jeg skulle sætte mine 5 cent på et sted med gevinst så er det nok Goldmine record, ellers så prøv de andre butikker. God jagt, købte for et par måneder siden malk de koijn 12" for ikke en skid i route 66.. Men giv den gas og husk en masse penge for det for du knaldet af.

Bonusinfo: I goldmine records, møder man ofte Sten Jørgensen og de andre hoveder fra Sods (sort sol) hvor der bliver drukket bajere og røget smøger derinde. Fredag eftermiddag er det det samme i Rock Uglen, dog med guldbajere og smøger.... Der er fandme stemning over det... Fuck fona og de andre butikker.
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Har albummet med hvid sjokolade, men er ikke meget for at gå af med det.. Kan til gengæld godt scanne coveret til dig, så du kan lave en look-a-like-original, hvis det har interesse..
Billede
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg fik mit lokale biblotek til at få det hjem til mig..så må jeg bare betale bøden når den nu kommer :)

MEn så må jeg prøve KBH hvis de har DGP :)
Besvar