Og så er der det som man kan se en andens webcam, uden personen giver tilladelse til det, og sådan set ikke ved du ser med på cam. Findes der det, eller er det bare pure opspin ?
Hack MSN og se webcam uden de andre ved det?
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hack MSN og se webcam uden de andre ved det?
Har hørt man kan få et program program så man kan sende beskeder i en andens MSN nick. Det skulle være en patch.
Og så er der det som man kan se en andens webcam, uden personen giver tilladelse til det, og sådan set ikke ved du ser med på cam. Findes der det, eller er det bare pure opspin ?
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Re: Hack MSN og se webcam uden de andre ved det?
det ka sq være fedt hvis man ka få det..amh skrev:Og så er der det som man kan se en andens webcam, uden personen giver tilladelse til det, og sådan set ikke ved du ser med på cam. Findes der det, eller er det bare pure opspin ?
Tag jer dog sammen og lad folks privatliv være i fred!
Hvordan ville I have det, hvis nogen brød ind i jeres hus og læste jeres gamle ufærdiggjorte kærlighedsbreve (som i aldrig turde sende) igennem, roddede jeres undertøj igennem og wankede til det?
Det er jo det i vil i digital form!
Edit:
Nu vi er ved privatliv; er det her ikke lige præcis hvad vi kæmper for? Er det ikke det her regeringen har villet som alle har stillet sig på bagbenene mod? Er det ikke præcis det CA repræsenterer udover kærligheden til musikken?
Hvordan ville I have det, hvis nogen brød ind i jeres hus og læste jeres gamle ufærdiggjorte kærlighedsbreve (som i aldrig turde sende) igennem, roddede jeres undertøj igennem og wankede til det?
Det er jo det i vil i digital form!
Edit:
Nu vi er ved privatliv; er det her ikke lige præcis hvad vi kæmper for? Er det ikke det her regeringen har villet som alle har stillet sig på bagbenene mod? Er det ikke præcis det CA repræsenterer udover kærligheden til musikken?
Senest rettet af dwr 06 apr 2006, 14:22, rettet i alt 1 gang.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Syntes også det virker lidt små perverst...
Altså, kunne da sagtens se det fede i at have en super fræk tøs' msn og kunne tænde hendes cam når hun skriver "Fnis fnis, nu skifter jeg lige tøj, men du må ikke se."
Men lad nu det ligge.
Personligt kunne i glo så meget på mig i ville. Der sker sgu ikke så meget udover lidt hosteri og pillen bussemænd.
Altså, kunne da sagtens se det fede i at have en super fræk tøs' msn og kunne tænde hendes cam når hun skriver "Fnis fnis, nu skifter jeg lige tøj, men du må ikke se."
Men lad nu det ligge.
Personligt kunne i glo så meget på mig i ville. Der sker sgu ikke så meget udover lidt hosteri og pillen bussemænd.
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
det er nok mere princippet i det. Efter min mening er det hacking der overtræder grænser.
Man har vel et privatliv - nogle ting folk ikke skal se. Ønsker man at dele disse ting med andre folk, så har man da muligheden for at gøre det.
Håber ikke der findes sådan en patch
Man har vel et privatliv - nogle ting folk ikke skal se. Ønsker man at dele disse ting med andre folk, så har man da muligheden for at gøre det.
Håber ikke der findes sådan en patch
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Skal lige siges jeg også selv har fundet dem. Syntes ikke der var noget specielt over dem, så jeg slettede dem igen.Zivago skrev:En hurtig søgning på google, afslører at de ting som Amh spørger efter, eksisterer, og ligger til fri download.
Jeg vil ikke oplyse link, da jeg ikke på nogen måde kan acceptere denne form for indgriben i folks privatsfære.
Zivago
hmnn... hvis jeg dog bare kendte en tøs som opfylder de her krav:
1. Lækker
2. Har computer
3. Har internet
4. Har webcam
5. Har MSN
6. Har MIG på hendes liste
7. Har et meget afslappet forhold til tøj
ja... hvis det var tilfældet så ville jeg måske overveje det program... men oddsne for at jeg kender en sådanne skabning (Uden at have real-life access) er nogenlunde lig 0, så det eneste jeg ku bruge det program til var at buste diverse kammerater og familiemedlemmer i at sidde og prygle aben foran computeren, sikkert til sider som den her eller rotten.com så og kald mig bare kedelig - men det gider jeg sku ikk
1. Lækker
2. Har computer
3. Har internet
4. Har webcam
5. Har MSN
ja... hvis det var tilfældet så ville jeg måske overveje det program... men oddsne for at jeg kender en sådanne skabning (Uden at have real-life access) er nogenlunde lig 0, så det eneste jeg ku bruge det program til var at buste diverse kammerater og familiemedlemmer i at sidde og prygle aben foran computeren, sikkert til sider som den her eller rotten.com så og kald mig bare kedelig - men det gider jeg sku ikk
Nogle folk efterspørger sgu da de mest småperverse og krænkende ting. Men fordelen er at jeg endnu engang kan skrive to ting til min had-til-msn liste.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Klasse indlæg!D3FrozTt skrev:hmnn... hvis jeg dog bare kendte en tøs som opfylder de her krav:
1. Lækker
2. Har computer
3. Har internet
4. Har webcam
5. Har MSN

I kunne evt. prøve at spørge herinde; http://forum.mess.be/
Jeg kan ikke forstille mig der findes et program der kan gøre det amh beskriver, uden personen fatter en smule mistanke. Der skal vel sendes en fil til personen eller noget lignende, og så bliver det hele kompliceret.
Selvfølgelig er mange piger dårlige til computer og sikkert dumme nok til at acceptere, men de er derfor også mere "opmærksomme" over for hvad der bliver sendt til dem.
Men tror det er godt at programmet ikke findes. Ville være skummelt at eje et webcam i den situation.
Selvfølgelig er mange piger dårlige til computer og sikkert dumme nok til at acceptere, men de er derfor også mere "opmærksomme" over for hvad der bliver sendt til dem.
Men tror det er godt at programmet ikke findes. Ville være skummelt at eje et webcam i den situation.
Det er vel bare noget med at finde ud af hvilken port MSN kører over, fumle lidt med noget .dll og lidt, og så er man på?Am0k skrev:Jeg kan ikke forstille mig der findes et program der kan gøre det amh beskriver, uden personen fatter en smule mistanke. Der skal vel sendes en fil til personen eller noget lignende, og så bliver det hele kompliceret.
Der findes mange syge mennesker i denne verdenmikkel_hansen_99 skrev:Det er vel bare noget med at finde ud af hvilken port MSN kører over, fumle lidt med noget .dll og lidt, og så er man på?Am0k skrev:Jeg kan ikke forstille mig der findes et program der kan gøre det amh beskriver, uden personen fatter en smule mistanke. Der skal vel sendes en fil til personen eller noget lignende, og så bliver det hele kompliceret.Personligt har jeg et cam hvor der er en rød lampe som kun lyser når cam'et er aktivt, så jeg ville kunne se hvis noget lignende skete - men ved nu ikke hvem der ville have glæde af at se mig...
Men tror der findes mange programmer som siger de kan, hvor det bare er en trojansk hest.
Ja - hvis man vover sig ud i det skal man nok passe pænt godt på. Det samme med cracksider - jeg har efterhånden fundet ud af hvilke der er gode nok og hvilke der bare vil smide DIALs og lignende på min computer...Am0k skrev:Der findes mange syge mennesker i denne verdenmikkel_hansen_99 skrev:Det er vel bare noget med at finde ud af hvilken port MSN kører over, fumle lidt med noget .dll og lidt, og så er man på?Am0k skrev:Jeg kan ikke forstille mig der findes et program der kan gøre det amh beskriver, uden personen fatter en smule mistanke. Der skal vel sendes en fil til personen eller noget lignende, og så bliver det hele kompliceret.Personligt har jeg et cam hvor der er en rød lampe som kun lyser når cam'et er aktivt, så jeg ville kunne se hvis noget lignende skete - men ved nu ikke hvem der ville have glæde af at se mig...
Men tror der findes mange programmer som siger de kan, hvor det bare er en trojansk hest.
det er et af de programmer min mor ville elske.. så kunne hun lige glo om man var hjemme uden man vidste af det 
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.