Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Faldt live over disse to opsamlinger i det lokale supermarked og kunne godt tænke mig at høre dem før jeg investerer i dem
Er der nogen der ligger inde med dem?
Det drejer sig som sagt om
Hard Dance Mania vol. 6
og
The official Dancechart vol. 12
PFHT
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Infected skrev:Har hard dance mania.. men det er kun 2 lange tracks.. så må du selv lige hakke dem i mindre bider hvis det er nødvendigt..
* Er ved at uppe *
Lyder godt.
Havde ikke opfattet da jeg stod nede i butikken at det var et langt mix.
Er det så fedt mixet sammen eller er det bare cutmix/beatmix?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Så bare CD'en nede i butikken og skimmede tracklisten. Tænkte så at der sikkert var en inde fra CA der havde den til at ligge så man kunne høre den igennem.
Havde ikke opfattet af alle numrene er mixet sammen men det fedt nok hvis de er. Glæder mig til de kommer op