TMF Yearmix 2005 til fri download

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ja det er ret godt.. :D.. nogen der har en trackliste til den?? eller ved hvor man kan finde en?
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ved at LÆSE denne tråd finder du et link til en track list.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Hey.. Da jeg ikke har den sindsyge vilde net forbindelse ville jeg hører om der var et program jeg kunne bruge?? Ligesom YSIGet
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

3dotz skrev:Ved at LÆSE denne tråd finder du et link til en track list.

...
ok.. havde ikk lige tænkt på at gøre..

EDIT: Nu har jeg kigget på tracklisten og hørt video-mixet på samme tid.. TIDERNE PASSER IKKE..! Så findes der en andet slags af mixet hvor tiderne passer??

Og det jeg har slutter efter 1 time.. På tracklisten slutter mixet først efter 1 time og 20 minutter..
Zukot skrev:Hey.. Da jeg ikke har den sindsyge vilde net forbindelse ville jeg hører om der var et program jeg kunne bruge?? Ligesom YSIGet
brug "free download manager".. det gør jeg også.. nogle ting downloader den noget hurtigere i det.. mener oss den downloadede Yearmixet hurtigere.. :D
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Der findes ikke et andet slags af mixet. Tiderne passer nu og tracklisten er stadig den sammen. :wink:
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

DJ Thomaz skrev:Der findes ikke et andet slags af mixet. Tiderne passer nu og tracklisten er stadig den sammen. :wink:
ok.. på samme link som før?

EDIT: Fandt ud af at det er sanmme link.. :D
Zukot

Indlæg af Zukot »

Så fik jeg den hentet så skal den bare smides over på en VCD og så i dvd afspilleren til næste fest :wink:
Zukot

Indlæg af Zukot »

Ja efter og have hørt/set remixet et par gange ville jeg lige hører hvad i synes der er bedst lavet.??

Jeg er helt vild med overgangen fra Switch og så til Rock Ya Body synes de har ramt det helt perfekt..

Men da jeg er en kæmpe n00b med hensyn til remix ville jeg hører hvad folk der har remixet før siger??
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

jeg ka godt li den overgang fra Beautiful Soul til Don't Lie..

den fra Lonely til Drop It Like It's Hot og videre til Outta Control er oss ret go..
Besvar