Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Haha minder mig om engang jeg havde et DJ job i Århus.
Første gang jeg spillede der. Efter at have haft en pause på 10 mins hvor der var noget konkurrence sparkede jeg festen igang med den her og derpå Kinky Fætter.
Jeg har ikke bevis på det men er sikker på fundamentet på club'en rykkede sig den nat
Jeg måtte vist ikke spille den men var kun inde som afløser. Bestemt ikke et sted jeg ville komme igen...
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Zster skrev:Haha minder mig om engang jeg havde et DJ job i Århus.
Første gang jeg spillede der. Efter at have haft en pause på 10 mins hvor der var noget konkurrence sparkede jeg festen igang med den her og derpå Kinky Fætter.
Jeg har ikke bevis på det men er sikker på fundamentet på club'en rykkede sig den nat
Jeg måtte vist ikke spille den men var kun inde som afløser. Bestemt ikke et sted jeg ville komme igen...