Hjælp til La Rush

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Qstergaard
Indlæg: 272
Tilmeldt: 25 nov 2003, 12:49

Hjælp til La Rush

Indlæg af Qstergaard »

Hey ca.

Jeg har lige fået downloaded et spil i dag, og så da jeg endelig får den installeret, kommer der et eller andet Star Force op, det viser sig så at være et "Copy protection" program. Og jeg har søgt og søgt på google, og prøvet en masse programmer som skulle skjule mit virtuelle drev, og prøvet et program som skulle få det til at se ud som om at det var en normal drev.

Kan bare ikke få det til at virke :mad:

Nogen der kender en løsning på dette problem ?
Billede

Billede
Just being here, cuz' i love it ..
Down1
Indlæg: 1506
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:24
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Smut i Fona -> køb spillet -> under armen med det -> hjem og spille dit nye spil.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar