Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har lige fået downloaded et spil i dag, og så da jeg endelig får den installeret, kommer der et eller andet Star Force op, det viser sig så at være et "Copy protection" program. Og jeg har søgt og søgt på google, og prøvet en masse programmer som skulle skjule mit virtuelle drev, og prøvet et program som skulle få det til at se ud som om at det var en normal drev.