lir og programmer til nokia 9500

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Tumle skrev:
Zukot skrev:Nu vil jeg ikke spille høj hellig og alt muligt..

Men er jeg den eneste der mener at i krænker folk privat liv ved at hugge numre og billedere??
jo det er det jo nok kommer dog an på hvor og hvem man gør det mod jeg ville bare se om den kunne ...

og hvordan jeg gjorde jeg ændrede lidt på instillingerne for dem der er der i forvejen passede ikke til min tlf og når det var klaret så var jeg på... det er bare at rode med det...

nok ikke så meget hjælp til det men jeg ved ikke så meget om det, hvordan jeres tlf er indstillet ... men prøv jer frem
Kunne du ikke fortælle hvilke instillingere du redigerede på? Og skal din kæreste's mobil så også acceptere BT forbindelsen?
Jeg bruger selv Blooover version II der kan jeg scanne osv. Men når jeg skal connecte til en mobil, skal mobilen jeg connecter til acceptere forbindelsen. Og gemmer den billeder osv. På din tlf, eller hvordan og hvorledes hænger det sammen, når man har fået forbindelse. Det eneste jeg får er en report, om hvad den kunne og hvad den ikke kunne... Hvad siger din?
Tumle

Indlæg af Tumle »

kan ikke huske hvilke settings jeg ændrede da jeg har afinstalleret programmet.. men min forlovede skulle ikke acceptere mig.. men hun skulle dog have tændt bluetooth

så jeg kan desværre ikke hjælpe med det ... håber du finder ud af det
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Tumle skrev:kan ikke huske hvilke settings jeg ændrede da jeg har afinstalleret programmet.. men min forlovede skulle ikke acceptere mig.. men hun skulle dog have tændt bluetooth

så jeg kan desværre ikke hjælpe med det ... håber du finder ud af det
Hvilken mobil har du så?
Tumle

Indlæg af Tumle »

hmm står længere oppe, men gentager det lige... :lol: en nokia 9500
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Tumle skrev:hmm står længere oppe, men gentager det lige... :lol: en nokia 9500
Srry.. Hmm, jamen hvor gemmer den så billederne mv. ? jeg har lige forsøgt på en tlf. og accepteret. men kan altså ikke se hvor den gemmer SMS'erne/Tlf nr. på min fon ?
Tumle

Indlæg af Tumle »

du kan jo vælge i indstillingerne hvor dan skal lægge billederne mm nu ved jeg ikke hvilken tlf du har men standart indstillingerne lægger dem vel ind i en undermappe i programmet.... håber du finder ud af det
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Tumle skrev:du kan jo vælge i indstillingerne hvor dan skal lægge billederne mm nu ved jeg ikke hvilken tlf du har men standart indstillingerne lægger dem vel ind i en undermappe i programmet.... håber du finder ud af det
Hmm, har en 6230, men jeg kan ikke finde dem nogle steder..
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Jeg har hentet den .jar fil og sendt den til min mobil, men den vil ikk åbne den, har gemt den på telefonen og når jeg åbner den siger der Filformat ikke understøttet eller noget i den retning..

Nogle der kan lave en guide til hvordan hulen jeg får det installeret på min mobil... Mobilen er en Nokia 6230i.
Billede
Tumle

Indlæg af Tumle »

så virker den nok ikke på din tlf..
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

vnL skrev:Jeg har hentet den .jar fil og sendt den til min mobil, men den vil ikk åbne den, har gemt den på telefonen og når jeg åbner den siger der Filformat ikke understøttet eller noget i den retning..

Nogle der kan lave en guide til hvordan hulen jeg får det installeret på min mobil... Mobilen er en Nokia 6230i.
Du skal bruge Nokia PC Suite til at overføre programmer til din mobil med. Ellers kan den ikke finde ud af det.
Besvar