Den med love is in the air?
Love is in the air (Volkswagen reklame)
Redaktør: Moderators
Love is in the air (Volkswagen reklame)
Hmm.. Nogen der kender titlen på rapsangen fra Volkswagen reklamen
?
"Låten som spelas i reklamfilmen heter "Love is in the air" och originalet är gjort av John Paul Young. Remixen av är speciellt gjord för reklamfilmen om Volkswagen Golf. Det är Massive Music i Nederländerna som har gjort den, men det är en ofullständig version (bara ca 60 sek) som inte går att få tag på. Massive Music kommer tyvärr inte att släppa någon remix på hela låten."
Den kan hentes her
Og filmen her
Den kan hentes her
Og filmen her
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
" (...) men det är en ofullständig version (bara ca 60 sek) som inte går att få tag på. Massive Music kommer tyvärr inte att släppa någon remix på hela låten"chreddy skrev:men nogen der ved om man ka få den i fuld radio version, eller?
Så det tror jeg ikke..
Men jeg ved at "Love is in the air" er lavet i mange forskellige udgaver gennem tiderne.. så mon ikke der også findes en uptempo deriblandt..
---
Edit:
Weeee... 1000 posts!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
TheJackal skrev:" (...) men det är en ofullständig version (bara ca 60 sek) som inte går att få tag på. Massive Music kommer tyvärr inte att släppa någon remix på hela låten"chreddy skrev:men nogen der ved om man ka få den i fuld radio version, eller?
Så det tror jeg ikke..
Men jeg ved at "Love is in the air" er lavet i mange forskellige udgaver gennem tiderne.. så mon ikke der også findes en uptempo deriblandt..
---
Edit:
Weeee... 1000 posts!
håber jeg sq..