Første mix
Redaktør: Moderators
Første mix
Hej, min ven har leget lidt i Video Vegas 4.0 som han normalt bruger til at lave film med. Men denne gang tog han et par sange og mixede dem lidt sammen.
Ved godt programmet ikke er optimalt, men hvad fanden. Hvad siger I til det?
Download
Ved godt programmet ikke er optimalt, men hvad fanden. Hvad siger I til det?
Download
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Man kan sagtens bruge Vegas. Der er rigtig mange der mixer i Vegas og det er slet ikke et dumt program at mixe i.UnitedPublic skrev:man skal ikke bruge et video program til at mixe musik med vel![]()
Jeg vil nok hellere anbefale acid til at mixe i, men det er jo smag og behag
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Vegas og Acid kommer jo fra samme udgiver og Vegas har jo - trods mere fokus på video-sekvensen - mange af de samme features som Acid har, men som DJ Wonder siger, så er det ikke optimalt.
Jeg har ikke lyttet til tracket, da jeg sidder i norge på en bærbar med vodafone 3g net, som jo altså koster penge per megabyte.
Jeg har ikke lyttet til tracket, da jeg sidder i norge på en bærbar med vodafone 3g net, som jo altså koster penge per megabyte.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Ved ikke meget om programmerne, men synes det er et ganske godt mix.. dog lidt kort.
Og nogen fede klassikere der er valgt ud til mixet
Og nogen fede klassikere der er valgt ud til mixet
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
- ThomazMix
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Cph dk
- Kontakt:
Re: Første mix
Det vil jeg nu ikke give jer rart i.. Dj Stef lavde da hans fede mix i Vegas og jeg mixer alle mine mix i vegas.naRf skrev: Ved godt programmet ikke er optimalt, men hvad fanden. Hvad siger I til det
-
dj p@nduro
- Kontakt:
narF..
Nu har jeg så lyttet dit mix igennem en gang.
Det lyder lige umiddelbart ikke som om du har så godt fat i det med takter og hastighed, så jeg vil foreslå dig at anskaffe dig Acid (jeg har ikke prøvet Vegas, så ved ikke om Vegas også har en beatmapper).
Her kan du bruge beatmapperen til at holde styr på takterne og vigtigst af alt, hastigheden, for dig.
Efter at have hørt dit mix bare en gang, så var den første tanke der faldt mig ind, sådan en tv-reklame for en ny CD, hvor de bare skifter ret abrupt mellem numrene.
Du bliver nødt til at have noget mere arbejde omkring dine overgange - evt. opbygning før overgangen, sampling eller lignende ting.
Du har valgt en masse kendte klassikere, så numrene er et eller andet sted fine nok - du skal nok bare lige holde styr på deres hastighed, så de passer sådan inden for rimelighedens grænser.
Og så forstod jeg ikke helt hvad Benny Benassi lavede i det mix?
Anyway.. Håber på en opfølger
PS! Jeg ville ikke kalde det et remix, men bare et mix eller om du vil en megamix
Nu har jeg så lyttet dit mix igennem en gang.
Det lyder lige umiddelbart ikke som om du har så godt fat i det med takter og hastighed, så jeg vil foreslå dig at anskaffe dig Acid (jeg har ikke prøvet Vegas, så ved ikke om Vegas også har en beatmapper).
Her kan du bruge beatmapperen til at holde styr på takterne og vigtigst af alt, hastigheden, for dig.
Efter at have hørt dit mix bare en gang, så var den første tanke der faldt mig ind, sådan en tv-reklame for en ny CD, hvor de bare skifter ret abrupt mellem numrene.
Du bliver nødt til at have noget mere arbejde omkring dine overgange - evt. opbygning før overgangen, sampling eller lignende ting.
Du har valgt en masse kendte klassikere, så numrene er et eller andet sted fine nok - du skal nok bare lige holde styr på deres hastighed, så de passer sådan inden for rimelighedens grænser.
Og så forstod jeg ikke helt hvad Benny Benassi lavede i det mix?
Anyway.. Håber på en opfølger
PS! Jeg ville ikke kalde det et remix, men bare et mix eller om du vil en megamix
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Min ven har bikset lidt igen, så må jeg lige høre om der er fremskridtdwr skrev:Anyway.. Håber på en opfølger
Download - 5:17 - 128 BPM
Benyttede sange i mixet:
1. Global Deejays - What a Feeling (Remix)
2. Armand Van Helden - My My My
3. DJ Dancing - Fading Like A Flower
4. C-Bool - Would You Feel (Remix)
5. Kayzero - Knasten Knalden Mix
6. Drunkenmonkey - Calabria
7. Dance 2005 - Disco Kings - Born To Be Alive (Benny Benassi Remix)
8. Danzel - Pump It Up
Små cuts af sange:
1. Gramse Spektrum - Kosmo, DSHOI, Musse & ½ liter cola, Word-ski-love-interview
2. Gramse Spektrum - Ninjaen Bolette, DSHOI, Aggemam
3. Hva' Snakker Du Om - Børnetelefonen 9
4. Hva' Snakker Du Om - Jehovaer
5. Farlig Fredag - Grønlandsk_(1998)
6. Alcazar - This Is The World We Live In (Mix)
7. Tom Novy - Your Body (Radio Edit)
8. Hva' Snakker Du Om - Børnetelefonen 12
9. Hva' Snakker Du Om - Dronningens Nytårstale