S.O.A.P - Mr. DJ Acapella

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

S.O.A.P - Mr. DJ Acapella

Indlæg af goafreak »

Nogle der ligger inde med denne eller kan fortælle mig om den overhovedet findes?
BØH
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg har købt single på itunes.. og der lå ingen acapella på den... dog en ROCKERFED sang :) især dance / house mixet :) helt klart de 24kr. værd :)

det skal lige siges at der ikke snakkes om den danske snotgruppe: "SOAP" men derimod Per Gessles (manden fra og bag Roxette)'s nye projekt
"Son Of A Plumber"

på deres album er der faktisk også en del fede numre.. så kan man lide roxette vil jeg da rådde folk til at lytte til S.O.A.P. :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

På den single de udgav, var der faktisk en acapella-version på. Jeg har søgt lidt selv, og jeg har den tilsyneladende ikke. Kun i et DJ Encore remix desværre. Men den må jo være der ude et sted ;)

S.O.A.P. - Mr. DJ

1. Mr. DJ
2. Mr. DJ (Instrumental)
3. Mr. DJ (A Capella)

Billede Billede Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

daaamn... sindsygt at at band med samme navn kan lave 2 sange med samme navn... der blev jeg godt nok busted... :(
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

kloojve skrev:daaamn... sindsygt at at band med samme navn kan lave 2 sange med samme navn... der blev jeg godt nok busted... :(
Jeg tænkte også bare "what.. the.. fuck...?", da jeg læste det du skrev :D:D Hehe.
Men det er den danske snotgruppe jeg leder efter - sorry to disapoint you.
BØH
Besvar