Værnepligt..

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

_BoBo^

Indlæg af _BoBo^ »

D3FrozTt
jow jow go tid du har været inde m75 :P

well nu trak jeg fri nummer og meldt mig frivilligt så nu sider jeg så i iraq og slapper af, i en container med Aircon
in the sweet denmark or under the hot sun in Afganistan
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg blev kasseret på Side 3 (mener jeg det var) i sessions papirerne hehe.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Bobo:
Nu var du vel ikke i nærheden af dne bombe der dræbte en dansk soldat vel..?! :S :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Jeg har smidt alle mine breve væk, jeg fik af militæret..Mon de ringer til mig en dag så.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Så kommer de efter dig :P
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Det glæder jeg mig til ;) Ej, det samme skete for en af mine venner..Han skulle bare få skolen til at bekræfte, at han gik i skole..Så var den skid slået
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Er pt. i gang med Gymnasiet, men gang på gang har mili skrevet til mig op indkaldelse til session... De fatter åbenbart ikke det der med uddannelse.. :roll: :roll:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Lige i relation til Bubbie's indlæg - jeg går også på gym, og bliver 18 næste år. Får jeg alligevel en indkaldelse, og hvad skal jeg gøre når jeg får den?
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

mikkel_hansen_99 skrev:Får jeg alligevel en indkaldelse, og hvad skal jeg gøre når jeg får den?
Ja det gør du. Det du skal gøre er at få din skole til at bekræfte at du går der og så eventuelt skrive hvornår du er færdig. Det dokument skal så sendes med Sessionspapirene.
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

odder skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:Får jeg alligevel en indkaldelse, og hvad skal jeg gøre når jeg får den?
Ja det gør du. Det du skal gøre er at få din skole til at bekræfte at du går der og så eventuelt skrive hvornår du er færdig. Det dokument skal så sendes med Sessionspapirene.
Ja, præcis det man skal gøre.. Har jeg gjort 2 gange nu, men de fatter tilsyneladende ikke en pind.. :lol:
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Odder, okay. :)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Bubbie skrev:
odder skrev:
Ja, præcis det man skal gøre.. Har jeg gjort 2 gange nu, men de fatter tilsyneladende ikke en pind.. :lol:
Hmm de fattede det nu fint da jeg smed mine papirer deres vej med min uddannelses oplysninger. Og der var ingen oplysninger fra skolen af, kun nogen jeg selv "oplyste" omkring.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Tumle

Indlæg af Tumle »

SimonThaMan skrev:Jeg søger selv ind, vil gerne ind for Den Kongelige Livgarde, eller Beredskabskorpset, da jeg senere gerne vil være brandmand.
Jeg mener det er godt at tage sin værnepligt, da jeg er sikker på at man lærer en masse.
Jeg er os af den overbevisning, at arbejdsgivere, faktisk hellere vil ha folk der har været i militæret
hehe kan anbefale beredskabscenter midtjylland der var jeg inde i 3 mdr og fik udd brandmand det var ganske ok..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

@ Lokefar.. Jeg havde heller ingen oplysninger fra skolen med i nogle af mine afsendinger, men det kan da være at mit brev gik tabt i posten eller der skete en procedurefejl hos mili.. Ved det ikke, men håber at de har forstået min situation nu..
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Bubbie skrev:@ Lokefar.. Jeg havde heller ingen oplysninger fra skolen med i nogle af mine afsendinger, men det kan da være at mit brev gik tabt i posten eller der skete en procedurefejl hos mili.. Ved det ikke, men håber at de har forstået min situation nu..
Yep yep rigtig nok. En af mine kammerater der meldte sig skulle også svare på 4 ens spørgeskemaer forskellige gange på en måned :) Så de har nok nogle gange lidt procedurefejl, men okey de skal dælme også sende ud til mange.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Lokefar skrev:... men okey de skal dælme også sende ud til mange.

så sandt, så sandt..
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Jeg orkede ikke mili og da jeg som lille havde astma.. ikke så slemt mere så skrev jeg bare til dem at jeg ikke kunne løbe pga astma og det var nok til at de sagde nej tak..

Jeg kunne sagtens forestille mig det kunne være fedt at prøve.. meen som sagt orkede det ikke lige.. hehe.. så godt man lige havde en undskyldning der virkede.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Kan man komme ind, hvis man har nedsat hørelse :P?
<center>Billede
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Jeg var til Forsvarets Dag som det så fint er blevet omdøbt i mandags, og trak nummer 11000 et-eller-andet, hvor jeg så måske kan blive indkaldt...
Satser på jeg har ødelagt mit knæ til den tid eller fået en anden skavank, så jeg kan slippe for det pjat!
Billede
QSilver
Kontakt:

Indlæg af QSilver »

Fik brev i går :) Skal heldigvis ikke ind.. Det nr jeg trak i maj (11917) var højt nok til jeg undgik at komme ind :D
If you don't bet on it you dont win anything!!
Besvar