Hade-Top-3 !

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Har læst alle igennem, og der er et par meget sjove i mellem.

Jeg er nået frem til en ting nu.

Det må være folk der render rundt med Had. Så det må så være alle jer andre :p

Livet er sq for kort til at rende rundt og være better over noget.
Og hvorfor skal man bruge energi og tid på sådan noget.

Må nok også tilstå jeg synes der er en del latterlige HADE ting her inde og minder mig lidt om de extreme muslimer men ser i tv. Og lige som de fleste synes at de ikke er for smart så vil jeg sige det samme om dem der har lavet de indlæg. Gider ikke lige at skrive direkte hvad for nogen jeg ikke synes om.

Nå, men vil enlig bare frem til at STOP med at rend rundt som en better bestefar.. Ny livet og alles det goder. hvorfor fokusere på noget negativ når der er så meget positiv at fokusere på.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

når folk skriver "had" mener de jo bare "trætte af" hvilket er fair nok!

Lige nu.. Der hader jeg mig selv, for at have rygrad som en vandmand - hvorfor røg jeg dog i byen på en mandag :s - dårlig start på ugen!

nå ja, så er pænt træt af kællinger der er nærrige med fjappen. I har den for at bruge den, så brug den dog!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg hader folk som prøver at tage den selvfede high road ikke claime at de ikke har lidt had, foragt, irritation.

Jeg hader forresten også folk som påstår man ikke kan holde med et hold fra en anden by. hvordan er reglerne for flytning. altså nu er jeg jo flyttet til aalborg fra en anden by, skal jeg så blive aab fan ? og i såfald det er sådan... er der så nogen der har en studie bolig i brøndby jeg kan leje ?
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

DjMail skrev:Jeg hader folk som prøver at tage den selvfede high road ikke claime at de ikke har lidt had, foragt, irritation.

Jeg hader forresten også folk som påstår man ikke kan holde med et hold fra en anden by. hvordan er reglerne for flytning. altså nu er jeg jo flyttet til aalborg fra en anden by, skal jeg så blive aab fan ? og i såfald det er sådan... er der så nogen der har en studie bolig i brøndby jeg kan leje ?
Ja man skulle tro der er et regelsæt for at holde med fodboldhold :P
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Deejay Wonder ja, og det vil jeg fandme gerne se. Føler jo lidt at jeg bryder loven ved ikke at holde en flok nordjyske bonderøve
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

man skal sq da have lov til at holde med dem man har lyst til. Der er også mange danskere der ikke følger med i dansk foldbold men spansk.

Hvis der findes et regelsæt ude i den store verden, så post den :D haha
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Valsted
Geografisk sted: 9240

Indlæg af Valsted »

Jeg kunne ikke forestille mig, at der findes et regelsæt. Jeg konstatere bare at jeg personligt ikke bryder mig om, at folk holder med klubber de for det meste ikke har noget tilhørsforhold til overhovedet. Har éns klub ( Aalborg Bk for mit vedkommende) så tabt til en af pengeklubberne fra København er de altid ekstremt hurtige til at komme og mane os til jorden der ikke skifter klub hver sæson, afhængig af sidste års liga-stilling. (Nu siger jer ikke at du gør det DjMail, da jeg ikke kender noget til det.
Er det her der ska' stå noget smart ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Har holdt med brøndby i alt den tid jeg har haft fodbold interesse, af simple årsager som at da jeg startede med at se fodbold, syntes de spillede det fedeste boldt, det mest seværdige bold. og fordi det var dem jeg første gang så en kamp med (altså ud over de lokale bonderøves kampe i thisted hehe)

Har ikke noget tilhørsforhold i form af at bo der, men det har du f.eks hellere ikke hos Man. United men det hører du ikke folk brokke sig over du holder med (bare eksemple, ved ikke om du er man u fan)

Nu skald et siges at jeg ikke er fanatisk fodbold fan, og jeg kan da også godt undvære mit onside.
Valsted
Geografisk sted: 9240

Indlæg af Valsted »

Nu skal det lige siges at jeg ikke supporterer udenlandske hold jeg aldrig har set andre steder end i et fjernsyn. Eneste udenlandske klub er HSV som jeg efterhånden har været nede og se et par gange.

Ellers synes jeg som det kan være ligemeget hvad andres forhold til udenlandske hold er, da der jo naturligvis ikke findes liga-konkurrenter i lille Danmark. Jeg kan bare generelt ikke lide ideologien om bare at holde med det hold der vinder hele svineriet, og har alle pengene alene af den grund, uden man har noget forhold til klubben. Self. synes jeg ikke det er det samme hvis man bor et sted hvor der ikke er alternativer.
Er det her der ska' stå noget smart ?
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

JayJay^^ skrev:2. Alle "Se mig jeg har spist hele mit liv og er nu træt af og være fed, lad mig komme på tv, så alle folk kan få ondt af mig" programmer / Paradise hotel / Familien Pedersen / Vild med dans / Helt til hest / Danmarks klogeste unge og hovedparten af de andre "reality" programmer & Reba
Hvis det er Tv- Serien Reba vi snakker om hvordan kan du så hade den??
Ser det hver evige eneste dag, men hovedårsagen er vist også Van :lol:
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Der er virkelig nogle af jer som må ha' nogle sørgelige liv hvis det der går jer mest på er at folk godt kan lide et fodboldhold fra en anden by end de selv kommer. Prøv at åbn jeres øjne og se hvordan virkeligheden ser ud. Hver dag dør folk og andre drives ud i de værste ting pga. fattigdom, hungersnød, sygdomme osv, men at Carsten fra hjørring holder med Fck kommer da helt sikkert op på siden af disse problemer. Måske skulle vi skære i ulandsbistanden og istedet bruge pengene til kontrol med at folk ikke holder med andre fodboldhold end deres lokale helte.

Helt ærligt det er virkelig sørgeligt at læse noget af det i skriver...
mikkel_hansen_99 skrev:

1: D&G, Gabba Louis Vuitton og andet "det-billigste-par-bukser/bluse/taske-koster-over-1000kr-mærker. FUCK jeg hader det!
Hvad er der galt med dyre mærker ? Hvis du ikke gider gå i tøjet så lad vær, men hvad folk bruger deres penge på er vel ligemeget.

Gider ikke bruge tid på hvad der irreterer mig. Vil hellere bruge tiden på hvad jeg kan være glad over. Fx. at det bliver varmere i vejret hvilket betyder at man kan igen kan holde grill fester, tage til stranden osv.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Fairground skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:1: D&G, Gabba Louis Vuitton og andet "det-billigste-par-bukser/bluse/taske-koster-over-1000kr-mærker. FUCK jeg hader det!
Hvad er der galt med dyre mærker ? Hvis du ikke gider gå i tøjet så lad vær, men hvad folk bruger deres penge på er vel ligemeget.

Gider ikke bruge tid på hvad der irreterer mig. Vil hellere bruge tiden på hvad jeg kan være glad over. Fx. at det bliver varmere i vejret hvilket betyder at man kan igen kan holde grill fester, tage til stranden osv.
Du har selv svaret på dit spørgsmål. Jeg går ikke i det, og jeg skrev et JEG hader det.
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

mikkel_hansen_99 skrev:
Fairground skrev:
mikkel_hansen_99 skrev:1: D&G, Gabba Louis Vuitton og andet "det-billigste-par-bukser/bluse/taske-koster-over-1000kr-mærker. FUCK jeg hader det!

Du har selv svaret på dit spørgsmål. Jeg går ikke i det, og jeg skrev et JEG hader det.
Jeg har ikke fået besvaret hvorfor du hader det ?
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Fairground skrev:Jeg har ikke fået besvaret hvorfor du hader det ?
Fordi det er de samme bukser som du kan købe i Bilka til 75 kr., men så er der bare sat nogle specielle indgraverede knapper på, og der er sat en D&G label på, og så koster den 20 gange så meget.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

mikkel_hansen_99 skrev:
Fordi det er de samme bukser som du kan købe i Bilka til 75 kr., men så er der bare sat nogle specielle indgraverede knapper på, og der er sat en D&G label på, og så koster den 20 gange så meget.
Der vil jeg godt komme med et hosteanfald. Det er ikke samme kvalitet for mig. Så lad os lige sammenligne mine Diesel og Hugo Boss cowboybukser med dem fra Jack & Jones.

Mit sammenligningsgrundlag: Jeg har benprotese og det er hårdt mod stoffet da benet's knæled har en tendens til at "nappe" i bukserne.

Pris 1100 - 1700 kr vs. 500 - 600 kr.
Et par fra J&J holder for mig sig nogenlunde pæne i en måned eller to hvorimod de dyre par godt kan holde et år. Har endnu ikke slidt hul på nogen af de dyre par bukser, hvor det ældste par er over to år.

Så for mig er det ikke det samme. Det er godt nok ikke de mærker du lige nøjagtigt sammenligner direkte, men prismæssigt er det deroppe af. Og så er der altså bare nogle mærker man synes er pænere end andre. Så det må da være en smags sags. Har endnu ikke set Dico, BZR eller Samsøe/Samsøe i Bilka endnu. Bare en sidebemærkning, og ja vejret er jeg ualmindeligt taknemlig for at det bliver varmere 8)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak

Indlæg af Fairground »

mikkel_hansen_99 skrev:
Hvor tror du de tekstil firmaer som Bilka handler med får deres design inspiration? Nemlig... de kopiere alle de dyre mærkers designere, finder billigere(og som Qzl skriver også tit dårligere ) kvalitet stof og får tøjet produceret i det billigste land.
Kymze

Indlæg af Kymze »

cowboybukser er som cd´skiver - de billige kan bruges til døgnfluer, mens de bedre/dyre skal bruges til evergreens...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Fairground + qzl, det er stadig min mening det jeg skriver og den kan der ike ændres så meget på - ikke på området sindssygt dyre mærkevarer (som D&G og Gabba) vs- mere "moderatpris"-mærkevarer (som J&J og Blend).
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fair du skal ikke prøve på at bilde mig ind at der ikke er nogle ting som irriterer dig...

Og denne tråd skal nok også tages med et gram salt eller 2. Ihvertfald fri min side af.

anyway jeg hader alt og alle indtil jeg lærer dem at kende. had er sundt :)
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

DjMail skrev: anyway jeg hader alt og alle indtil jeg lærer dem at kende. had er sundt :)
Synes det lyder sådan lidt extrem Muslim agtigt....
Besvar