Haven Morgan - Toget Kører Til Helvede

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Haven Morgan - Toget Kører Til Helvede

Indlæg af goafreak »

Nogle der ligger inde med dette track, i en ikke-rip version, som vil dele? Dvs. Den skal IKKE være rippet fra deres hjemmeside af (Den har jeg nemlig selv :P)
BØH
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Stadig ikke nogen der har dette nummer?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Har den - Smider op snart ;)
<center>Billede
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

<center>Billede
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

Haven_Morgan-Toget_Koerer_Til_Helvede-Promo-CDR-DK-2006-*** <-- Nogen der kan klare den som release?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det' rippet...
BØH
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

vil gerne have den som rls... den der er lagt op her er ikke pred nogle steder
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Stadig ingen der har en ordentlig version?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Besvar