Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Synes det er en ringe test, jeg skrev "Lord of the Rings" og det var forkert, så prøvede jeg med "The" foran, og det var rigtigt. Hvis man skal ramme den helt rigtige, er det jo nærmest umuligt.
2. If you’re sure you know the movie, but are uncertain about the spelling go to imdb.com and check it. If for some reason the script refuses to acknowledge a right answer… well it’s obviously wrong. We’re pretty confident in our spelling. It doesn’t matter if you try in caps or not, it is not case sensitive. (note: if there is a weird letter, like an “ô”, use the English spelling equivalent. In the example, use “o”)
Så fik jeg den også fyldt ud, måtte have hjælp til den præcise stavemåde af IMDB en del gange og de sidste 5-7 måtte jeg ind og huske hvem der havde været med som skuespiller, lidt snyd, men fuck it... DONE!
Nøj den trak godt nok de små grå igang. Tror sjældent jeg har hadet tal så meget... og så mine engelske kundskaber efter at have fundet ud af hvad tallene stod for...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Der var en af dem jeg stadig er sikker på at have regnet ud, men den sagde bare forkert! "1000 years in a millenium"! det må være det rigtige svar
-----edit----
ahh der er 2 n'er i , så kom jeg op på 16
Synes det er en nedern test, fordi nogen af dem skal man kunne ordsprog og ligende for at vide.
Senest rettet af DJ LAU 12 apr 2006, 23:56, rettet i alt 1 gang.
Synes det er lidt træls at der kun er et rigtigt svar:
SPOILER!!!
SPOILER!!!
SPOILER!!!
Jeg skrev "90 degrees in a rectangular angle" og det var "right" istedet for, det er lidt åndstagt, da rectangular betyder retvinklet, og det er jo rigtigt.
Så fik jeg prøvet at tage den der omhandlede film, hvor jeg havde tid til det. Der er et par stykker jeg simpelthen ikke kan få de små grå til at huske hvor de er fra...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright