Lan spil
Redaktør: Moderators
Lan spil
Hej Gutter
Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til spil som er sjove at spille til Lan. Skal til et imorgen og har installeret nogle af de mest gængse spil på min stationære.
Blandt andet :
Battlefield 2
Far Cry
Warhammer 40.000 Dawn Of War
Command & Conquer Generals
Halo
Half-Life/CS Source
Quake 4
Et andet problem er at en af mine venner skal spille på min IBM T42 så det begrænser ham jo lidt rent spil mæssigt er der nogle lidt ældre spil som i kender til som ville være ideelle???
Tænkte lidt på at Alien Vs. Predator 2 kunne være et fedt spil at prøve men har desværre smidt det i en flyttekasse og sat den op på loftet. Er det noget værd i mp???
Har installeret Far Cry og det kører kanon.
Håber at i kan hjælpe mig
P.S Hvis i ikke kender specs på en T42 er det
Intel Centrino
1.8Ghz
512 Mb Ram
64 Mb Ati Radeon 9600
80 Gb Hdd
Er der nogle af jer der har nogle gode ideer til spil som er sjove at spille til Lan. Skal til et imorgen og har installeret nogle af de mest gængse spil på min stationære.
Blandt andet :
Battlefield 2
Far Cry
Warhammer 40.000 Dawn Of War
Command & Conquer Generals
Halo
Half-Life/CS Source
Quake 4
Et andet problem er at en af mine venner skal spille på min IBM T42 så det begrænser ham jo lidt rent spil mæssigt er der nogle lidt ældre spil som i kender til som ville være ideelle???
Tænkte lidt på at Alien Vs. Predator 2 kunne være et fedt spil at prøve men har desværre smidt det i en flyttekasse og sat den op på loftet. Er det noget værd i mp???
Har installeret Far Cry og det kører kanon.
Håber at i kan hjælpe mig
P.S Hvis i ikke kender specs på en T42 er det
Intel Centrino
1.8Ghz
512 Mb Ram
64 Mb Ati Radeon 9600
80 Gb Hdd
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
du kan finde det på www.feffe.dk/AtomicBomberman.exe
ik helt rigtigt.. da jeg installerede Half Life 2 kunne jeg gratis og lovligt downloade alle mulige steam spil som CS, CS Source, Half Life, Half Life Blueshift, Day Of Defeat osv..!!!!mickon skrev:dette er ikke korrekt... HL2 følger der kun Source spil med til.... - man skal have HL1 ved siden afchreddy1 skrev:installer da Half-life 2.. så ka du downloade mange steam spil.. fx CS (det normale), cs source, half life, half life blueshift osv..
EDIT: Og det skal lige siges at da jeg installerede Half Life 2 var steam IKKE installeret på min pc...
Har du ikke gamet Red Alert og Red Alert 2? Er et kæmpe hit i vores grupperumZlinky skrev:Der er også som tidligere nævnt Quake III
Counterstrike
Counterstrike Source
Conterstrike Condition Zero
Alien vs Predator 2
Serious Sam II
Worms
Rune - Halls of Valhalla
Lidt flere vi har spillet...
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup