Tony Hawks American Wasteland

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
FuKe

Tony Hawks American Wasteland

Indlæg af FuKe »

Hejsa folkens.

Jeg har lige hentet Tony Hawks American Wasteland. Men jeg har et problem, når jeg starter spillet op, så når der lige at komme en sort skærm op, og så lukker det igen.. Og jeg har søgt efter andre crackere, dog uden held. Og spillet lever også 100% op til min. system kravende?

Er der nogen der ved hvad der er galt?

Mvh. FuKe
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Fandt lige patch 1.01 på google. Kan være du skal prøve at smide den på. Gider ikke smide link, den er ret nem at finde ;)

Af andre forslag kan det være dine grafik drivere der lige skal opdateres.
Brugeravatar
FuKe

Indlæg af FuKe »

Hmm.. Hjalp ikke at patche den...

Men hvor kan jeg finde drivers til mit graffikkort? Og hvordan finder jeg ud af hvilket graffikkort jeg har?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

på windows xp:

Du går ind i Denne Computer.. i venstre side står der Vis Systemoplysninger.. tryk der.. Egenskaber for system kommer frem.. Vælg fanebladet Hardware.. Tryk på endhedshåndtering.. Så dobbeltklikker du på Skærmkort.. og så skulle der gerne stå hva dit grafik-kort hedder..

på en anden windows:

spørg en anden..
Brugeravatar
FuKe

Indlæg af FuKe »

Hmm.. HJalp heller ikke.. Måske er der en fejl i crackerne eller noget?
Besvar