Og den der starter et tre år gammelt topic må føle sig dumMorten89aalb skrev:Den der spørger er kun dum én gang, mens den der aldrig spørger er dum resten af livet!QrazyLeg skrev:Nå ja det kunne jeg have sagt tmig selv... som jeg sagde det var et n00b spørgsmål...
"Qrazyleg" is now known as "den_evige_n00b"
Pointsystem for mænd, hos kvinder !
Redaktør: Moderators
-
Morten89aalb
Men kun én gang!naRf skrev:Og den der starter et tre år gammelt topic må føle sig dumMorten89aalb skrev:Den der spørger er kun dum én gang, mens den der aldrig spørger er dum resten af livet!QrazyLeg skrev:Nå ja det kunne jeg have sagt tmig selv... som jeg sagde det var et n00b spørgsmål...
"Qrazyleg" is now known as "den_evige_n00b"
Tja, det ved jeg da ikke. For mit vedkommende satte det da nogle tanker i gang.naRf skrev:Og den der starter et tre år gammelt topic må føle sig dum :)
Jeg havde faktisk ret dengang. Jeg led under det system - og bestod. At jeg så senere lavede så meget rav i den, at jeg ikke er inde i varmen mere, det er min egen skyld. Men jeg tror mange piger kører det lille system. Måske ikke bevidst, men så hvert i fald ubevidst, for de skal fandme nok huske ens fejl.nco skrev:Tror faktisk jeg lider lidt under det pointsystem for tiden.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
jeg synes nu den er ganske sjov.. gammel tråd eller ej!
men jeg synes dog at der mangler noget med at gi hende en blomst, for det gir nu en del point. Ihvertfald gør det sommetider at jeg overlever denne pointkamp mellem mand og kvinde...
men jeg synes dog at der mangler noget med at gi hende en blomst, for det gir nu en del point. Ihvertfald gør det sommetider at jeg overlever denne pointkamp mellem mand og kvinde...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
hehe.. så kunne det godt være du skulle skifte hende ud der hjemme 
PsyClone skrev:De er fandme ligesom elefanter. (Nogle gange endda bogstaveligt talt.)nco skrev:...for de skal fandme nok huske ens fejl.
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!