rfl filer..?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

rfl filer..?

Indlæg af chreddy1 »

Hey..

har downloadet en .rfl fil, men jeg troede at man kunne åbne den med WinRAR..

så nogen der ved hvad man skal bruge for at åbne den..?
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Efter en hurtig tur på google, ser det ud til at du skal ha fat i Reason for at åbne den... Umiddelbart ser det ud til, at der ikke er lavet converteringsværktøjer, da Propellerhead software aldrig har frigivet krypteringsmetoden...

Så frem med reason, afspil og evt optag lyden med noget andet software (All Sound editor pro er udemærket) og så gem som MP3, hvis det var det du ville
Billede
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ej, det er bare løgn.. gider sq ik til at købe reason bare for at høre hva det er..

det lægger jeg sq på hylden over ting jeg ik gider.. heh :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Her er et par muligheder for hvad det kan være, men af de 4 er det nok, som CB skriver, mest sandsynligt, at det er en Reason-fil.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er helt sikkert en reasonfil. Det er formattet som reason bruger hvor der i rfl-filen ligger leads og andre sjove ting til reason.! Så den kan din winrar ikke håndtere :(
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Besvar