Er verden fucked (Islam en trussel?)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Er verden fucked (Islam en trussel?)

Indlæg af Dr. Evil »

Læs grundigt og giv din mening! Er meget interesseret i at høre folks meninger (skal fx. skrive opgave om den fundamentalistiske trussel)

Det er lidt langt... Meningløs propaganda eller er det her reelt nok?

http://www.masada2000.org/islam.html

:?:
For the love of music!
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

tsk tsk... tænkte d nok...
For the love of music!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Læste faktisk næsten halvdelen på et tidspunkt.. men, havde så ikke mere tid, jeg så hvor lang siden var og så kom jeg helt væk fra det.. Skal ikke kunne sige om jeg får tid til at læse det ordentligt igennem på et tidspunkt..
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

jeg er sku ikke bange! hvis vi alle skal gå rundt og frygte islam så opnår de folk som kommer med disse latterligt trusler jo der mål også bliver de sku bare ved!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

YaKuZa_MaB skrev:jeg er sku ikke bange! hvis vi alle skal gå rundt og frygte islam så opnår de folk som kommer med disse latterligt trusler jo der mål også bliver de sku bare ved!!
Det er derfor vi skal slå (dem) ned nu! :D
BØH
Kymze

Indlæg af Kymze »

goafreak skrev:
Det er derfor vi skal slå (dem) ned nu! :D
Ja, inden de blir for mange...
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Besvar